„Rytas“ ir „Sidabrinė linija“ jungiasi bendrai misijai – padėti vienišiems senjorams

„Rytas“ tęsia prieš keletą metų startavusią „Together Against All“ kampaniją, kuria siekiama suvienyti klubo bendruomenę ir visą Vilniaus miestą bendram tikslui – kelti į viešumą įvairias socialines problemas ir prisidėti prie jų sėkmingo mažinimo. Spalio mėnesį „Rytas“, bendradarbiaudamas su „Sidabrine linija“, skatina atkreipti dėmesį į vienišus senelius ir prisiminti, kad dovanoti meilę ir šilumą – nieko nekainuoja.
„Rytas“ ir „Sidabrinė linija“ tikisi padėti senjorams.
„Rytas“ ir „Sidabrinė linija“ tikisi padėti senjorams.

Lietuvoje net 13 proc. gyventojų bene kasdien jaučiasi vieniši, o didžioji jų dauguma – senoliai. „Sidabrinės linijos“ tikslas – vyresnio amžiaus žmonėms suteikti tai, ko jiems reikia labiausiai: žmogiškąjį ryšį, socialinius santykius, draugystę, emocinę ir informacinę pagalbą. Vien šiais metais per 9 mėnesius „Sidabrinės linijos“ pašnekovai džiaugėsi kone 20 000 draugystės pokalbiais su savanoriais ar panašaus likimo bendraminčiais, daugiau nei 7 500 kartus jiems suteikta emocinė pagalba, iškalbėtos net 572 000 vienišumą mažinančios minutės.

Rugsėjo gale „Sidabrinė linija“ ir Vilniaus „Rytas“ paskelbė aukcioną, kuriame krepšinio aistruoliai galėjo dalyvauti aukcione ir įsigyti čempioniškus – 2023-2024 m. LKL sezono finalo – Justino Gorhamo marškinėlius su komandos draugų autografais. Marškinėlius už sumą, prilygstančią 150 „Sidabrinės linijos“ draugystės pokalbiams, įsigijo 11-etės J. Gorham gerbėjos šeima, papildžiusi savo kolekciją nauju trofėjumi.

„Dažnai pamirštame ir ne visada įvertiname, kad aplink mus gyvena daugybė vienišų senelių, kuriems mūsų dėmesys ir šiluma yra pats vertingiausias dalykas, – kalbėjo Vilniaus „Ryto“ direktorius Jaroslav Latušinkij. – Kartais, kad išvystume senelių šypseną užtenka tiek nedaug – paklausti, kaip jie jaučiasi, ar tiesiog pasikalbėti. Šia draugyste su „Sidabrine linija“ siekiame parodyti, kad dėmesys ir rūpestis, vienas skambutis gali pakeisti žmonių gyvenimus. Dovanoti meilę nieko nekainuoja, tačiau įtakos žmogaus gyvenime ji turi labai daug.“

„Sidabrinę liniją“ sukūrė ir jau 8 metus įgyvendina M. Čiuželio labdaros ir paramos fondas, savo veikla laužantis stereotipus apie senatvę ir seną žmogų, puoselėjantis pozityvaus amžėjimo idėjas. Tai vienintelė tokia draugystės, bendravimo telefonu ir emocinės pagalbos linija Lietuvoje, padedanti vienišiems senoliams vėl būti išgirstiems ir išklausytiems, pajusti, kad jie svarbūs, įdomūs ir reikalingi, kad jie nėra palikti vieni gyvenimo paraštėse, apgaubianti šiltu ir rūpestingu žodžiu. Kaip sako patys pašnekovai, šie pokalbiai leidžia atsipalaiduoti, negalvoti apie ligas, ir jie tarsi jaučia gydančią pokalbio galią.

„Sidabrinės linijos“ vadovas Marius Čiuželis džiaugiasi šia užsimezgusia partneryste ir aktyviu klubo prisidėjimu stiprinant vyresnio amžiaus žmonių emocinę sveikatą.

„Aukciono metu suaukoti 150 draugystės pokalbiai suteiks galimybę reguliariai bendrauti 10 pašnekovų porų net 4 mėnesius. Tai labai didelė dovana mūsų pašnekovams, nes visi žinome, jog kartais ir vienas pokalbis gali radikaliai pakeisti žmogaus gyvenimą ar net iš naujo įkvėpti vilties ir noro gyventi“ .

Vienai pašnekovų porai užtikrinti reguliarius kassavaitinius pokalbius vieną mėnesį kainuoja apie 38 eurus, metų laikotarpiui – 456 eurus.

Norintys prisidėti prie „Sidabrinės linijos“ veiklos gali savo paramą skirti tiesiogiai pervesdami ją į M. Čiuželio labdaros ir paramos fondo vardu atidarytą sąskaitą arba pasirinkdami kitą sau priimtiną paramos būdą. Paremti „Sidabrinę liniją“ galite čia: https://www.sidabrinelinija.lt/remejams/paramos-budai

„Together Against All“ kampanija nesibaigs spalį – ji tęsis visą sezoną, siekiant kelti į viešumą svarbias socialines problemas ir skatinti visos visuomenės dalyvavimą jų sprendime.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis