2019 05 15

„Rytas“ stiprina rėmėjų gretas

Vilniaus „Ryto” klubo rėmėjų gretas papildė visame pasaulyje žinomas automobilių prekės ženklas JEEP. Bendrovė „Autobrava“, oficiali tiesioginė šio prekės ženklo importuotoja Baltijos šalyse, tapo auksiniu „Ryto“ rėmėju.
Mindaugas Girdžiūnas ir Deonas Thompsonas
Mindaugas Girdžiūnas ir Deonas Thompsonas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Paramos sutartis galioja nuo šio sezono Betsafe–LKL“ atkrintamųjų varžybų iki kito sezono pabaigos. Bendrovė ne tik suteiks JEEP automobilius žaidėjams, tačiau parems klubą ir finansiškai.

„Galimybė lydėti Vilniaus „Ryto“ komandą į būsimas pergales – didelė garbė mums ir mūsų atstovaujamam JEEP prekės ženklui. Esu tikras, kad iššūkių keliuose nepaisantys padidinto pravažumo JEEP automobiliai puikiai išpildys komandos narių poreikius, o kartu užtikrins ir didžiausią kelionių komfortą“, – teigia „Autobrava“ vadovas Laurynas Žukauskas.

L. Žukauskas taip pat atskleidžia, kad „Ryto” krepšininkams skirti automobiliai bus ir toliau žymimi „City Bee” prekės ženklu, Vilniuje jau spėjusiu tapti mobilių ir patogių miesto kelionių sinonimu.

Vilniaus „Ryto” klubo direktorius Julius Sarapinas sako besidžiaugiantis galimybe pasveikinti JEEP atstovus, papildžiusius „Ryto” šeimos gretas.

„Labai džiaugiuosi, kad toks visame pasaulyje žinomas ir stiprus prekės ženklas nuo šio sezono „Betsafe–LKL” atkrintamųjų pradžios lydės mus kelyje į pergales. Tikiuosi, kad tai tik ilgalaikės, abiems pusėms labai naudingos ir įsimintinos draugystės pradžia“, – teigia J. Sarapinas.

Auksinio rėmėjo pozicija yra aukščiausias paramos statusas Vilniaus „Ryto” krepšinio klube. Be „Autobravos“ auksinis klubo rėmėjas yra „Švyturys”.

„Autobrava“ yra oficiali tiesioginė „Fiat Chrysler Automobiles“ (FCA) koncerno gaminamų JEEP automobilių importuotoja Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovė priklauso tarptautinei įmonių grupei „Modus Group“, veikiančiai keturiose verslo srityse: atsinaujinančios energetikos („Modus Energy“, „Green Genius“), automobilių dalijimosi paslaugų („CityBee“), išmanių parkavimo sprendimų („City Parking Group“) ir automobilių prekybos. Įmonių grupė valdo 18-os automobilių prekės ženklų atstovybių tinklą, tokių kaip „Porsche“, „Bentley“, „Alfa Romeo“, „Fiat“, „Maserati“, „JEEP” ir kt.

Trečiadienį „Betsafe–LKL” ketvirtfinalio etape startuojantis Vilniaus „Rytas“ kartu pradeda ir prekybą 2019-2020 m. sezono narystėmis. Pirmieji įsigyti jas galės sirgaliai, turintys šio sezono klubo narystę. Jie išskirtinėmis teisėmis padaryti tai galės iki gegužės 21 d. (imtinai). Nuo gegužės 22 d. 11 val. įsigyti narystes galės visi norintys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis