2020 10 15

„Ryto“ jaunimo komanda keičia pavadinimą: nuo šiol – „Perlas Energija“

Spalio 15 dieną prasidedančių 2020-2021 m. Nacionalinės krepšinio lygos (NKL) pirmenybių gerbėjų laukia naujiena. Kitaip nei skelbta anksčiau, lygoje nebus dviejų „Perlo“ klubų. Pirmąsias NKL rungtynes Vilniaus „Perlas" žais vilkėdamas naujus marškinėlius. Komanda keičia pavadinimą ir tampa Vilniaus „Perlas Energija“.
NKL lyga Vilniaus „Perlas“ – Šakių „Vytis“
NKL lyga Vilniaus „Perlas“ – Šakių „Vytis“ / Roko Lukoševičiaus / 15min nuotr.

NKL varžysis ir Vilkaviškio „Perlas“.

2019-2020 m. NKL reguliariajame sezone 8 vietą užėmusi „Perlas Energija“ komanda pirmąsias naujojo sezono rungtynes žais spalio 15 d. su Šilalės „Lūšimi“.

„Komanda puikiai nusiteikusi ir nekantriai laukia pirmųjų šio sezono rungtynių, kuriose debiutuosime su nauju pavadinimu – nuo šiol esame Vilniaus „Perlas Energija“. Pavadinime ir toliau lieka „Perlas“, tikrai išlaikysime ir komandos identitetą bei kovingą dvasią. Kartu tikimės, kad komandos pavadinime atsiradęs žodis „energija“ papildomų jėgų ir energijos įkvėps ne tik žaidėjams, bet ir sirgaliams, kurie dar stipriau ir energingiau sirgs už savo komandą“, – sakė „Perlas Energija“ vyr. treneris Edvinas Justa.

E.Justos vedamos komandos tikslas – naujame sezone išsilaikyti tarp 8 geriausių NKL komandų, o tai padarius – turnyrinėje lentelėje kopti kuo aukščiau.

„Mes turime tikrai motyvuotus ir stipriai besiruošiančius jaunimo komandos žaidėjus bei jaunus ir energingus trenerius, kurie ateinantį sezoną gins ne tik Vilniaus miesto, bet ir „Perlas Energijos“ vardą. Tikiu, kad šis pavadinimas simboliškai duos nesibaigiančios energijos kovojant dėl kiekvieno aikštelės centimetro. Pirmyn, vilniečiai!“ – sako „Ryto“ direktorius Justas Jankauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis