09 05

„Twinsbet“ ar „Jeep“ arena: kodėl stringa derybos ir ko prašo Vilniaus „Rytas“?

Lietuvos krepšinio lygos startas – jau po dviejų savaičių, bet šalies čempionas vis dar nežino, kur žais artėjančiame sezone. Vėl nuomosis „Twinsbet“ areną iš aršių konkurentų Vilniaus „Wolves“? Ar grįš į keturis sykius mažesnę „Jeep“?

„Noriu akcentuoti, jog „Rytui“ pasiūlėme geresnes sąlygas nei kad jie turėjo“, – praėjusią savaitę pareiškė „Twinsbet“ arenos ir „Wolves“ klubo direktorius Andrius Žiauberis.

Sauliaus Čirbos nuotr./Andrius Žiauberis
Sauliaus Čirbos nuotr./Andrius Žiauberis

Jau beveik pusę metų vykstančios derybos persikėlė į viešąją erdvę.

Garsiai išstojo ir ištikimiausi „Ryto“ gerbėjai, aršiai kandę „Wolves“ įkūrėjui Gediminui Žiemeliui ir paraginę savo mylimą klubą grįžti atgal į vos 2,5 tūkst. vietų turinčią „Jeep“ areną.

„Nebešerkim tos rusiškos sabakos savo pašonėje“, – rėžė „B Tribūna“.

Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Vilniaus „Ryto“ aistruolių plakatas: „Mūsų angaras, jūsų košmaras“
Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr./Vilniaus „Ryto“ aistruolių plakatas: „Mūsų angaras, jūsų košmaras“

Laikas tiksi. Iki pirmų oficialių šio sezono „Ryto“ rungtynių lieka 16 dienų.

Suprasti akimirksniu

  • Praėjusiame sezone „Twinsbet“ arenoje „Rytas“ žaidė FIBA Čempionų lygos mačus ir svarbiausias „Betsafe-LKL“ rungtynes (su Kauno „Žalgiriu“, Vilniaus „Wolves“ ir Panevėžio „7bet-Lietkabeliu“).
  • Kiti susitikimai buvo rengiami šalia esančioje „Jeep“ arenoje.
  • Palyginimui: LKL mačus „Twinsbet“ arenoje vidutiniškai stebėjo 5971 žiūrovas, „Jeep“ arenoje beveik trigubai mažiau – 2034.

Kodėl dar pavasarį prasidėjusios derybos stringa? Kokių sąlygų reikalauja šalies čempionai? Ir kada bus priimtas galutinis sprendimas?

Atsakymai – iš „Ryto“ direktoriaus Jaroslavo Latušinskij lūpų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis