2017 07 02

Vėl akis į akį su „Lietuvos ryto“ savininku A.Guoga susidūręs R.Kurtinaitis: „Matyt, mano skanus kraujas“

Vilniaus „Lietuvos ryto“ vyriausiasis treneris Rimas Kurtinaitis lankėsi Andriaus Tapino vedamoje laidoje „Laikykitės ten“ ir papasakojo, ką mano apie naujo komandos savininko Antano Guogos planus, darbą sostinės klube bei ateities perspektyvas.
Rimas Kurtinaitis
Rimas Kurtinaitis / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Kalbėdamas apie ambicingus A.Guogos ateinančio sezono tikslus, R.Kurtinaitis nevyniojo žodžių į vatą.

„Žodžiai yra žodžiai, žinau tik vieną. Jeigu mums nesisektų žaisti iki Naujų metų, tai ir tų garsių vardų, kuriuos Antanas minėjo laikraštyje, ir tų perversmų niekas nebežinos. Žiniasklaidoje purvu bus apipiltas vieno mano veidas. Laimėsime, nugalėsime, mes nueisime… Tarp kitko, taip Aleksandras Makedonietis kalbėjo. Beje, jis nemažai laimėjo“, – kalbėjo R.Kurtinaitis.

Paprašytas prisiminti pažintį su A.Guoga, strategas nenorėjo krapštyti praeities žaizdų. Kadaise strategas yra vaizdingai sakęs, jog „Antanas jam yra išgėręs nemažai kraujo“.

„Matyt skanus kraujas, – apie vėl įvykusį susidūrimą su spalvingu verslininku, kalbėjo R.Kurtinaitis. – Su Guoga mes pažįstami labai seniai. Mūsų keliai jau buvo susidūrę 1990-aisiais Australijoje. Buvo visko, bet nemanau, kad vertėtų grįžti prie senų istorijų. Viskas keičiasi. Mes dabar suaugę, kitas požiūris į gyvenimą. Manau, kad viskas bus gerai.“

Paklaustas, kokį pavadinimą pats išrinktų „Lietuvos ryto“ komandai, treneris savo atsakymu prajuokino auditoriją: „Man tas pats. Aš žinau, ką turėsiu atlikti, o joks pavadinimas už mane darbo nepadarys“.

Viso pokalbio įrašas:

VIDEO: Plaukai užaugo. Bet ne ant galvos – Rimas Kurtinaitis | Laikykitės ten pokalbiai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis