2023 05 17

„Wolves“ kracho priežastis narpliojęs Linas Kleiza: „Tai nėra teisingas požiūris“

„Tai – visiškas fiasko“, – apie pirmąjį Alytaus „Wolves“ sezoną 15min laidoje PIKENROLAS kalbėjo Linas Kleiza, išnarpliojęs galimas kracho priežastis bei klubo vadovams davęs nemokamą patarimą.

Ambicijomis nuo klubo įkūrimo pradžios spinduliavęs bei apie aukščiausius tikslus kalbėjęs Alytaus „Wolves“ klubas pirmajame sezone liko nieko nepešęs.

Rimo Kurtinaičio auklėtiniai dar rugsėjo mėnesį sudegė FIBA Europos atrankos turnyre Bulgarijoje, o užsibrėžtų tikslų nepavyko įgyvendinti ir vietiniame fronte – nepateko nei į Karaliaus Mindaugo taurės (KMT), nei į Lietuvos krepšinio lygos („Betsafe-LKL“) ketvertą.

Vyšnia ant sudegusio „vilkų“ sezono torto tapo Virginijaus Šeškaus ir Jonavos „CBet“ smūgis šalies ketvirtfinalyje, nors Gedimino Žiemelio projektas disponavo net penkiskart didesniu biudžetu.

„Kas susiję su sportiniais rezultatais, niekaip kitaip nei kaip fiasko šito sezono vertinti neišeina, – 15min laidoje PIKENROLAS mintimis dalijosi Linas Kleiza. – Sporto komanda vertinama pagal rezultatus, o pinigų buvo suinvestuota daug. Žinoma, tai yra pirmieji metai ir daug ką galima nurašyti ant to. Jie pasamdė žmones valdyti komandą, kurie tame neturėjo visiškai jokios patirties. Rimantas Kaukėnas šioje sferoje užaugs, bet jis niekada anksčiau nebuvo susidūręs su tokiomis situacijomis. Jis nežinojo, kaip reikia valdyti krepšinio klubą, o pirmajame sezone sprendimus per daug lėmė emocijos, per daug sureikšminta buvo kiekviena pergalė ir pralaimėjimas. „Wolves“ trūko patyrusio generalinio direktoriaus.“

15min ir BHC nuotr./Gediminas Žiemelis ir Rimantas Kaukėnas
15min ir BHC nuotr./Gediminas Žiemelis ir Rimantas Kaukėnas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis