2016 03 04

„Žalgirio“ areną netrukus papuoš įspūdingo dydžio užrašas

Iki balandžio pabaigos ant „Žalgirio“ arenos fasado bus sumontuotas didžiausias Lietuvoje ir vienas didžiausių Europoje LED ekranas.
„Žalgirio“ arena
„Žalgirio“ arena

Be pagrindinės funkcijos – rodyti arenos pavadinimą, milžiniškas ekranas bus naudojamas ir komercinės reklamos, ir tekstinės, grafinės bei vaizdo informacijos pateikimui. Arenos specialistai jau pradėjo paruošiamuosius montavimo darbus.

Ant arenos bus sumontuotas 4 metrų aukščio ir 80 metrų ilgio interaktyvus LED ekranas. 320 kv. metrų ploto įrenginys bus nukreiptas į Karaliaus Mindaugo prospekto pusę. Šiuo metu Suomijos įmonės „Darepro“ specialistų gaminamas ekranas ant arenos bus montuojamas balandžio mėnesio viduryje. Planuojama, jog šie darbai užtruks iki 10 dienų. Šiuo metu „Žalgirio“ arenos specialistai ruošia ekranui skirtą vietą, tiesia elektros energijos ir duomenų perdavimo kabelius.

„Tai įprastas arenos pavadinimo variantas, tas, kuris buvo siūlomas anksčiau, yra jau praeitis. Ekranas, montuojamas ant arenos, yra modernus ir šiuolaikiškas sprendimas. Nei tokios antros arenos, nei tokio antro užrašo Lietuvoje nėra ir greitu metu nebus. Svarbu tai, kad ekraną bus galima išnaudoti rinkodaros tikslais, o tai padės „Žalgiriui“ pritraukti naujų rėmėjų“, – akcentavo Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

Modernus ekranas ir jo montavimo darbai kainuos apie 400 tūkst. eurų, juos padengs „Žalgirio“ arena kartu su miesto savivaldybe. Aukšta rezoliucija ir didelis ryškumas užtikrins gerą vaizdo matomumą ne tik nakties, bet ir dienos metu.

„Arenos užrašo klausimas visada buvo aktualus, todėl džiaugiamės, kad pagaliau jis tampa realybe. Tai yra mūsų investicija miesto labui. Norime, kad Kaunas būtų gražesnis, – sakė Kauno „Žalgirio“ arenos vykdomoji direktorė Asta Ivanauskienė. – Be to, galimybė universaliai naudoti LED ekranus leis dalį investicijų sumos gana greitai susigrąžinti. Šis sprendimas taip pat leidžia išlaikyti unikalų arenos fasadą bei yra suderintas su mūsų vykdoma žaliąja strategija – sistema sunaudos labai mažai elektros energijos.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis