„Žalgirio“ arenoje – kova dėl žmogaus gyvybės

Kaune, „Žalgirio“ arenoje penktadienį įvyko Eurolygos mačas tarp šeimininkų „Žalgirio“ ir „Monaco“ ekipų. Tačiau vienu metu daugelio akys nukrypo ne į krepšininkus, o į kovą dėl žmogaus gyvybės.
Nelaimė arenoje
Nelaimė arenoje / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Pasibaigus antrajam kėliniui, senyvo amžiaus vyriškis (amžius tarp 75-80 metų) pakilo iš savo vietos, pradėjo kilti laiptais ir staiga sukniubo. Netrukus vyras krito be sąmonės.

Žmonių reakcija buvo greita: šalia buvę greitai pranešė šį įvykį apsaugai, kuri iškvietė arenoje budėjusią medikę o vienas iš žiūrovų puolė gaivinti vyrą. Netrukus kovą dėl vyro gyvybės į savo rankas perėmė specialistė.

Vyro gaivinimas užtruko netrumpai – nuo ilgosios pertraukos pradžios iki trečiojo kėlinio septintosios minutės – apie 25 minutes. Panaudotas defibriliatorius.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Nelaimė arenoje
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Nelaimė arenoje

Kad žmonės nematytų kraupių vaizdų, „Žalgirio“ arenos darbuotojai laikė juodą apdangalą.

Atvažiavus reanimobiliui, vyras išgabentas į ligoninę, o įvykio vietoje dirbusi medikė pranešė 15min, kad vyrą pavyko atgaivinti ir jo būklė stabilizuota.

15min duomenimis, vyras turėjo širdies problemų ir turi įtaisytą širdies stimuliatorių – nedidelį prietaisą, generuojantį širdies raumenį sužadinančius elektrinius impulsus ir užtikrinantį, kad širdis plaktų pakankamu dažniu.

„Prieš kalbant apie sportą, aš buvau informuotas, kad Viktorą, mūsų sirgalių, rungtynių metu ištiko širdies smūgis. Ačiū žmonėms, kurie jam padėjo. Jam dabar geriau. Linkiu jam greito atsistatymo. Ačiū visiems, kurie kovojo dėl jo gyvybės. Ciao, Viktoras“, – po „Žalgirio“ rungtynių kalbėjo vyr. treneris Andrea Trinchieri.

Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Nelaimė arenoje
Eriko Ovčarenko / BNS nuotr./Nelaimė arenoje

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis