Išvien su naujausiomis technologijomis žengianti Lietuvos čempionų komanda nusprendė dar labiau suartėti su ekipos aistruoliais ir „Snapchat“ programėlėje bus pasiekiama bczalgiris slapyvardžiu.
„Snapchat“ greitai tapo viena iš populiariausių mobiliųjų telefonų aplikacijų visame pasaulyje. Ši bendravimo platforma itin populiari tarp Nacionalinės krepšinio asociacijos (NBA) krepšininkų ir didžiųjų Europos futbolo komandų, o šią savaitę „Žalgiris“ tapo pirmuoju Lietuvos sporto klubu, žengiančiu į „Snapchat“ pramogų sūkurį.
Šios programėlės privalumais įsitikinti spėjo ir Eurolyga, kurios praėjusių metų finalo ketverto kovas iš arti pajusti galėjo net per tūkstančius kilometrų buvę krepšinio mylėtojai.
Tai padaryti leidžia „Live story“ funkcija, suteikianti galimybę kiekvienam prisidėti prie kuriamos tiesioginės transliacijos savo užfiksuotais vaizdais bei trumpais vaizdo įrašais iš įvykio vietos. Šie sugeneruojami į vieną bendrą renginio srautą, kuris leidžia per atstumą pamatyti svarbiausias detales ir pasijusti įvykio dalimi.
„Snapchat“ unikalus tuo, jog su savo sekėjų ratu dalinamasi tik realiu metu užfiksuotais kadrais, kuriems išskirtinį žavesį suteikti galima pasinaudojus niekur nematytais specialiaisiais efektais.
Iki šiol pajėgiausia Lietuvos krepšinio komanda buvo pasiekiama socialiniuose tinkluose „Facebook“, „Twitter“ ir „Instagram“.
Šią vasarą „Žalgirio“ komanda jau atsiėmė sidabrinį Eurolygos apdovanojimą už neeilines marketingo idėjas, tad prisijungus prie socialinio tinklo „Snapchat“ tikimasi tapti dar patrauklesniais viešojoje erdvėje.