Domantas Sabonis dominavo ką tik atidarytoje moderniausioje arenoje

Domantas Sabonis su komanda žengė į areną, kurioje iki šiol dar nebuvo žaidę, bet pirmosios pergalės pasirengimo cikle iškovoti taip ir nesugebėjo.
Domantas Sabonis
Domantas Sabonis / „Scanpix“/AP nuotr.

Lietuvio atstovaujami „Sacramento Kings“ rezultatu 91:113 (20:30, 18:35, 31:20, 22:28) nusileido „Los Angeles Clippers“.

Rungtynės vyko ką tik atidarytoje Los Andželo „Intuit Dome“ arenoje, kuri nuo šio sezono tapo „Clippers“ namais. Įspūdingo statinio kaina – 2 mlrd. JAV dolerių, o didžiąją dalį kaštų padengė klubo savininkas milijardierius Steve'as Ballmeris.

„Intuit Dome“ laikoma moderniausia krepšinio arena pasaulyje, kurioje įdiegtos aukščiausio lygio technologijos, tarp jų – milžiniškas visą areną juosiantis ekranas bei į sirgalių emocijas reaguojančios kėdės.

Be to, viena tribūnų pusė padaryta taip, jog primintų garsiąją „geltonąją sieną“ Dortmundo „Borussia“ stadione – šioje vietoje turėtų rinktis garsiausi „Clippers“ sirgaliai.

Pirmąkart naujoje arenoje žaidęs D.Sabonis per 27 minutes pelnė 24 taškus (7/12 dvit., 0/2 trit., 10/12 baud.), atkovojo 9 kamuolius, atliko 5 rezultatyvius perdavimus, perėmė 2 kamuolius, 6 sykius suklydo ir dusyk prasižengė.

Per penkis pasirengimo mačus Domas rinko po 17,2 taško, 11 sugriebtų kamuolių ir 5,6 rezultatyvaus perdavimo. Tiesa, „Kings“ taip ir nepatyrė pergalės džiaugsmo.

Paskutinėse ikisezoninėse rungtynėse „karaliai“ vertėsi be De'Aarono Foxo, Kevino Huerterio ir Maliko Monko.

Oficialiai sezoną Sakramento klubas atidarys naktį iš spalio 24-osios į 25-ąją, kai žais su „Minnesota Timberwolves“.

„Clippers“: Jordanas Milleris 21, Amiras Coffey 18, Terance'as Mannas 12.

„Kings“: Domantas Sabonis 24 (9 atk. kam.), Dougas McDermottas 14, Keeganas Murray 11.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis