Teigiama, kad sraigtasparnio „Sikorsky S-76“ pilotui Ara Zobayanui praradus ryšį su skrydžių centru, transporto priemonė buvo daugiau nei 700 metrų aukštyje.
Pilotas dar bandė pakelti sraigtasparnio aukštį tiek, kad sugebėtų išsivaduoti iš tiršto rūko, bet to padaryti nepavyko ir sraigtasparnis rėžėsi į kalną maždaug 520 metrų aukštyje.
NTSB atstovė Jennifer Homendy teigė, kad pritrūko vos 6–9 metrų, kad sraigtasparnis išvengtų susidūrimo su kalnu. Vis dėlto smūgio būta itin stipraus.
„Sraigtasparnio kritimo greitis po smūgio buvo apie 600 metrų per minutę, tad suprantame, jog smūgis padarė labai daug žalos, – teigė J.Homendy. – Toks greitis negali būti laikomas normaliu leidimosi greičiu, tad akivaizdu, jog sraigtasparnis krito po susidūrimo.“
NTSB atstovė taip pat pranešė, kad, pirminiais duomenimis, sraigtasparnis prieš susidūrimą dar nebuvo pažeistas ar padalintas į kelias dalis.
Staigiai kritusio sraigtasparnio dalys po smūgio į žemę pažiro maždaug 200 metrų spinduliu.
Dėl šios priežasties prireiks laiko, kol bus identifikuoti visi devyni juo skridę asmenys, tačiau kelis iš jų atpažinti jau pavyko.
Tarp identifikuotų palaikų yra ir K.Bryanto kūnas, pranešė Los Andželo apygardos medicinos ekspertų skyrius. Ši informacija patvirtinta pasinaudojus žymaus krepšininko piršto antspaudais.
NTSB taip pat patvirtino, kad sraigtasparnyje nebuvo nei juodosios dėžės, nei reljefo suvokimo ir įspėjimo sistemos.
Pastarąją NTSB rekomenduoja įsidiegti po 2004-aisiais Teksase įvykusios aviakatastrofos, kai žuvo 10 žmonių. Vis dėlto rekomendacijos per keliolika metų taip ir netapo privalomu dalyku.
9.06 val. JAV vakarinės pakrantės laiku iš Johno Wayne'o tarptautinio oro uosto pakilęs sraigtasparnis skrido į krepšinio turnyrą „Mamba“ akademijoje.
Jis sudužo 9.45 val. vietos laiku, bent 12 minučių sukęs ratus netoli Kalabasaso miestelio.
J.Homendy taip pat patvirtino, kad A.Zobayanas buvo patyręs pilotas – jis ore iki 2019 m. liepos buvo praleidęs 8200 valandų. Vien „Sikorsky S-76“ sraigtasparniu jis skraidė bent 1250 valandų.
Be to, kelios akimirkos prieš avariją pilotas gavo leidimą skristi toliau, nors sąlygos buvo „prastesnės, nei rekomenduotinos atlikti reguliarius skrydžius“.
Preliminarias nelaimės priežastis NTSB ekspertai turėtų pranešti po maždaug 10 dienų, tačiau prognozuojama, kad prie išsamių tyrimo išvadų turėtų būti prieita tik po 12–18 mėnesių.