2023 04 02

J.Valančiūnas spaudos konferencijoje – su „apsauga“: atvyko su sūnumis Jonu ir Tauru

Naujojo Orleano „Pelicans“ vidurio puolėjas Jonas Valančiūnas į spaudos konferenciją po rungtynių su Los Andželo „Clippers“ (122:114) atvyko su sūnumis Jonu ir Tauru, kuriuos žurnalistams pristatė kaip apsaugininką ir masažuotoją.
Jonas Valančiūnas su sūnumis Jonu ir Tauru.
Jonas Valančiūnas su sūnumis Jonu ir Tauru. / Stopkadras

Sūnų apsilankymo proga spaudos konferencijoje nuskambėjo ir šiek tiek lietuvių kalbos.

Iš pradžių J.Valančiūnas vyresniojo sūnaus Jono gimtąja kalba paklausė, ar ateis Tauras, o po konferencijos jaunėliui liepė paimti rankinę.

„Tavo darbas“, – nuskambėjo lietuviškas nurodymas.

Kalbėdamas apie svarbią pergalę ir puikų savo pasirodymą (23 taškai ir 12 atkovotų kamuolių) per rungtynes su „Clippers“, J.Valančiūnas teigė, kad svarbiausia buvo kovingumas.

„Žaidėme kietai, kovojome, tai buvo raktas. Kietas žaidimas yra mūsų prekinis ženklas, taip turime ir pulti, ir gintis. Jei pavyks gerai atlikti viską gynyboje, puolimas seksis, – po rungtynių kalbėjo aukštaūgis. – Pats pirmojoje rungtynių dalyje nepataikiau keleto lengvų metimų iš po krepšio, reikėjo tai pakeisti. Turiu žaisti geriau ir manau, kad po pertraukos man tai pavyko.“

J.Valančiūnas gerai atsiliepė ir apie varžovus.

„Tai buvo fiziškos rungtynės. Jie žaidė kietai, buvo labai agresyvūs gynyboje, nebuvo jokių lengvų prasiveržimų, lengvų taškų. Vis dėlto sugebėjome rasti būdų, kaip rinkti taškus, o dabar laukiame kitų rungtynių“, – teigė lietuvis.

Iki reguliariojo sezono pabaigos „Pelicans“ liko sužaisti 4 rungtynes, per kurias komanda iš 7-osios vietos gali pakilti į vietą atkrintamosiose varžybose suteikiančią poziciją.

„Likusios 4 rungtynės mums yra labai svarbios, kiekvieną minutę stengiamės, kad mums sektųsi“, – tvirtino lietuvis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis