Jonas Valančiūnas spinduliavo lyderyste, bet „Pelicans“ šansų Oklahomoje neturėjo

Jonas Valančiūnas buvo ryškiausias „New Orleans Pelicans“ žaidėjas ant parketo, tačiau iki pergalės komandai buvo labai toli – antrosiose atkrintamųjų serijos rungtynėse Naujojo Orleano ekipa 92:124 (22:35, 28:28, 24:29, 18:32) neturėjo šansų prieš „Oklahoma City Thunder“.

Serijoje iki keturių pergalių „Thunder“ pirmauja 2-0.

J.Valančiūnas per 23 minutes tapo rezultatyviausiu komandos žaidėju – lietuvis surinko 19 taškų (8/14 dvit., 3/3 baud. met.). Centras iš Lietuvos puikiai startavo – surinko pirmus 11 „Pelicans“ taškų.

Taip pat JV atkovojo 7 kamuolius, atliko 2 rezultatyvius perdavimus, po 2 kartus suklydo ir prasižengė.

Lietuviui būnant aikštėje „Pelicans“ pelnė 14 taškų mažiau nei varžovai. Nors skaičius nėra malonus, tačiau geriausias iš visų starto penkete rungtynes pradėjusių Naujojo Orleano komandos krepšininkų.

Pirmosiose serijos rungtynėse J.Valančiūnas atkovojo net 20 kamuolių, iš kurių penkis nusiėmė puolime, o „Pelicans“ kovą po lenta laimėjo 52:44. Antrajame mače „Thunder“ komanda kovoje dėl kamuolių buvo pranašesnė 37:35.

Po 18 „Pelicans“ klaidų „Thunder“ surinko 22 taškus.

Zionas Williamsonas vis dar negali padėti „Pelicans“ komandai, o rezultatyviausio žaidėjo trūkumas itin jaučiasi.

Nugalėtojams 33 taškus surinko Shai Gilgeous-Alexanderis, Chetas Holmgrenas pridėjo 26, Jalenas Williamsas – 21.

„Thunder“ iš žaidimo atakavo puikiu 59 proc. taiklumu, pataikė 14 iš 29 tritaškių.

Trečiosios serijos rungtynės bus žaidžiamos šeštadienį Naujajame Orleane.

„Thunder“: S.Gilgeous-Alexanderis 33, C.Holmgrenas 26, J.Williamsas 21, L.Dortas 15, J.Giddey 13.

„Pelicans“: J.Valančiūnas 19 (7 atk. kam.), B.Ingramas ir H.Jonesas po 18, C.McCollumas 15, N.Marshallas 10.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis