2020 03 30

K.Bryanto gerbėjai įsiutę: krepšininko ir jo dukters piešinys uždažytas raginimu likti namie

Sausio 26-ąją Los Andželo pašonėje įvykus sraigtasparnio katastrofai, kuri nusinešė Kobe Bryanto ir jo dukters Gigi gyvybes, po pasaulį ėmė sklisti vaizdai su įamžintu legendinio krepšininku atminimu. Vis dėlto bene žymiausiam Kobe ir Gigi piešiniui, puošusiam vieną Los Andželo centro sienų, atėjo galas – jį pakeitė raginimas likti namuose per koronaviruso pandemiją.
Kobe Bryanto ir jo dukters piešinys pakeistas raginimu likti namuose
Kobe Bryanto ir jo dukters piešinys pakeistas raginimu likti namuose / Scanpix ir Twitter nuotr.

Gražus besišypsančių Bryantų piešinys dar praėjusią savaitę buvo uždažytas raudonais dažais, ant kurių baltomis raidėmis užrašyta „Stay home. Life is beuatiful“ (liet. Lik namuose, gyvenimas yra gražus).

Šis pokytis neprasprūdo pro Kobe gerbėjų akis – daugelis jų „Twitter“ socialiniame tinkle ėmėsi dalintis uždažyto „Los Angeles Lakers“ legendos piešinio vaizdu ir piktintis dėl tokio poelgio.

„Tai – daugiau nei nepagarbu“, – rašė vienas K.Bryanto gerbėjų.

View this post on Instagram

NO. I can’t. (tw/__thebeauty)

A post shared by Hoops Nation (@hoopsnation) on

„Negaliu patikėti, kad jie uždažė šį piešinį“, – tūžo kitas.

„Tai atrodo kaip visiškas jovalas. Kas tai padarė? Kodėėėl?“, – galėjo patikėti dar vienas „Twitter“ vartotojas.

Tiesa, netrukus paaiškėjo, jog piešinys buvo laikinas – „Mr. Brainwash“ pasivadinęs meistras tapydamas naudojo popierių ir vadinamąją kviečių pastą, tad piešinys bet kokiu atveju ant sienos nebūtų išlikęs amžinai.

Vis dėlto Kobe gerbėjų apmaudo tai nesumažino – daugelis jų ragino piešinį perpiešti kitoje vietoje ar naudojant patvaresnes medžiagas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų