Keisti NBA mainai: iškeistas karjerą jau baigęs snaiperis

NBA klubams intensyvus metas. Po naujokų biržos laukia liepą prasidėsianti laisvų krepšininkų rinka, o komandos ruošiasi ir mainų sandoriams. Neįprastas mainų sandoris įvyko tarp „New York Knicks“ ir „Dallas Mavericks“ komandų.
Petteri Koponenas
Petteri Koponenas / FIBA nuotr.

NBA naujokų biržos antrajame rate „New York Knicks“ pakvietė prancūzą Melviną Ajincą.

Tačiau 51-uoju pašaukto krepšininko teises netrukus parėmė „Dallas Mavericks“, kuris mainais atidavė teises į Arielį Hukportą ir Petterį Koponeną.

Dėl Kėdainių „Nevėžyje“ prieš porą metų žaidusio A.Hukporto klausimų nėra, nes jauno Vokietijos vidurio puolėjo perspektyvos buvo vertinamos palankiai dar tada, kai jis žaidė LKL.

Tačiau P.Koponeno įtraukimas į sandorį nustebino.

FIBA.com nuotr./Petteri Koponenas
FIBA.com nuotr./Petteri Koponenas

36-erių metų suomis buvo pašauktas NBA naujokų biržoje dar 2007 metais, bet po ilgos gražios karjeros Europos klubuose baigė žaisti krepšinį 2022 metais.

Suprasti akimirksniu

  • P.Koponenas yra atstovavęs Bolonijos „Virtus“, „Chimki“, „Barcelona“, Miuncheno „Bayern“ klubams.
  • Ilgametis Suomijos rinktinės žaidėjas buvo 7 kartus išrinktas geriausiu šalies metų krepšininku.

Pastaruoju metu P.Koponenas darbavosi treneriu, o neseniai gavo kvietimą prisidėti prie „San Antonio Spurs“ trenerių štabo NBA vasaros lygoje.

Pats suomis smagiai sutiko žinią apie mainus.

„Imčiau, bet vis dar gerbiu savo susitarimą su „Spurs“. Aišku, finansinis pasiūlymas gali daug ką pakeisti. Be to, aš jau turiu naują kojos klubą! Esu pasiruošęs!“ – juokavo P.Koponenas socialiniame X tinkle.

Ten užvirė daugiau diskusijų.

„Kaip gali iškeisti teises į žaidėją, kuris dabar treniruoja?“ – teiravosi vienas.

„Tai tiesiog kelionė laiku“, – atsakė kitas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis