2021 06 16

Kirčiai pretendentams į titulą: „Suns“ ir „Clippers“ prarado geriausius žaidėjus

Dėl NBA titulo kovojančios „Phoenix Suns“ ir „Los Angeles Clippers“ komandą trečiadienio rytą JAV laiku sulaukė prastų žinių. Abi ekipos dėl skirtingų priežasčių prarado geriausius savo krepšininkus.
Chrisas Paulas ir Kawhi Leonardas
Chrisas Paulas ir Kawhi Leonardas / „Scanpix“ nuotr.

Į Vakarų konferencijos finalą jau iškopę „Suns“ kurį laiką turės verstis be į COVID-19 protokolą patekusio Chriso Paulo, pranešė „The Athletic“ žurnalistas Shamsas Charania.

36-erių veteranas fantastiškai rungtyniavo Vakarų konferencijos pusfinalyje, kuriame rinko net po 25,5 taško ir 10,3 rezultatyvaus perdavimo, atvesdamas savo komandą į lengvą pergalę serijoje 4-0.

Kol kas neaišku, kuriam laikui Ch.Paulas iškrito iš rikiuotės. Nėra aišku ir tai, ar įžaidėjas yra pasiskiepijęs COVID-19 vakcina – jei yra, tuomet jo lauktų trumpesnis periodas atsiskyrus nuo komandos.

„Saules“ turėtų guosti tai, jog artimiausios rungtynės jų laukia ne anksčiau kaip naktį iš pirmadienio į antradienį, kai anksčiausiai gali prasidėti Vakarų konferencijos finalas.

Jame „Suns“ gali tekti žaisti prieš „Clippers“, kuriuos šiandien taip pat pasiekė prastos žinios.

Jau ateinančią naktį penktąsias Vakarų konferencijos pusfinalio rungtynes žaisiantys „Clippers“ turės verstis be Kawhi Leonardo, kuris ketvirtajame mače patyrė kelio traumą.

Po 27,3 taško serijoje prieš „Utah Jazz“, kurios rezultatas šiuo metu yra 2-2, renkantis puolėjas ESPN žurnalistų Briano Windhorsto ir Ramonos Shelbourne teigimu tikrai nežais penktajame susitikime, bet gali praleisti ir likusias serijos rungtynes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis