NBA ėjimų karuselė: Ch.Paulas keliasi į „Spurs“, P.George'as – į „76ers“

Prasidėjus liepos mėnesiui stipriausioje pasaulio krepšinio lygoje NBA tradiciškai pasipylė ir pranešimai apie naujas sutartis.

39-erių Chrisas Paulas nusprendė keltis į „San Antonio Spurs“, pranešė ESPN apžvalgininkas Adrianas Wojnarowski.

Čia patyręs įžaidėjas sudarys duetą su geriausiu praėjusio sezono lygos naujoku Victoru Wembanyama.

Iš „Golden State Warriors“ klubo atleistas Ch.Paulas su „Spurs“ pasirašys vienerių metų trukmės ir 11 mln. JAV dolerių vertės kontraktą.

NBA veterano statistika praėjusiame sezone siekė 9,1 taško, 6,7 rezultatyvaus perdavimo ir 3,8 atkovoto kamuolio per 26 minutes.

Vida Press nuotr./Chrisas Paulas
Vida Press nuotr./Chrisas Paulas

Dviejų svarbių naujienų tą pačią dieną sulaukė „Los Angeles Clippers“ klubo gerbėjai.

Los Adželo ekipa oficialiai atsisveikino su 34-erių Paulu Georgu.

Jis šią vasarą atsisakė sutartyje numatytos galimybės prasitęsti sezoną metams už 48,7 mln. JAV dolerių ir dairysis naujos komandos.

Pasak „The Athletic“ žurnalisto Shamso Charania, P.George'as kelsis į „Philadelphia 76ers“, kur uždirbs 179 mln. JAV dolerių per 4 sezonus.

Puolėjo statistika praėjusiame sezone siekė 22,6 taško, 5,2 atkovoto kamuolio ir 3,5 rezultatyvaus perdavimo.

Tačiau Los Andžele lieka Jamesas Hardenas, sudaręs naują – 70 mln. dolerių už du sezonus – kontraktą.

34-erių amerikietis praėjusiame sezone rinko po 16,9 taško, 8,5 rezultatyvaus perdavimo ir 5,1 atkovoto kamuolio per 35 minutes.

Komandos nekeis ir Cade'as Cunninghamas. 22-ejų amerikietis sukirto rankomis dėl naujos – 226 mln. JAV dolerių per 4 metus – sutarties su „Detroit Pistons“ ekipa.

C.Cunninghamo statistika Detroite praėjusiame sezone siekė 22,7 taško, 7,5 rezultatyvaus perdavimo ir 4,3 atkovoto kamuolio.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis