2021 07 21

NBA finale kritusių „saulių“ lyderis: „Tokio skausmo nesu jautęs“

„Phoenix Suns“ pirmavo NBA finalo serijoje 2-0, tačiau Giannis Antetokounmpo su „Milwaukee Bucks“ galiausiai triumfavo serijoje iki keturių pergalių. „Suns“ lyderis Devinas Bookeris neslėpė emocijų po paskutiniųjų sezono rungtynių, kurias pralaimėjo 98:105.
Devinas Bookeris
Devinas Bookeris / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Tai nėra jausmas, kurį kas nors nori pajausti. Tokio skausmo nesu jautęs gyvenime“, – atviravo „Suns“ lyderis, kuriam galiausiai nepavyko parvežti šventės į Fyniksą.

Jauna komanda žygiavo toliau nei sakė ekspertai, o ir D.Bookeris įsitikinęs, kad jis su komandos draugais žaidė čempionišką krepšinį.

„Čempioniškas žaidimas ir ne mažiau. Kitą sezoną, kai antradienio vakarą žaisime prieš „Cavaliers“, jei tokio nedemonstruosime, tuomet mums bus greitai priminta apie detales“, – kalbėjo D.Bookeris.

Finalo serijoje jis rinko po 28,2 taško, atkovojo po 3,5 kamuolio ir atliko po 4 rezultatyvius perdavimus per susirikimą.

Žvelgdamas į kitą sezoną, D.Bookeris mano, kad čempionų titulą galima pasiekti tik nuosekliu darbu ir tęsiant tai, kas buvo pradėta.

„Mes akcentavome detales viso sezono metu. Mes tai kartojome visą sezoną, bandėme siekti pergalių, tačiau pritrūko. Bet mes turime pagrindą, turime iš ko pasimokyti, turime patirties. Psichologinių laimėtojų mūsų rūbinėje nėra, suprantate? Mes laimėjome Vakarų konferencijos finalus ar kas tai yra, bet tai galėsime akcentuoti po 50-ties metų. Mes tiesiog norėjome laimėti NBA titulą“, – sakė D.Bookeris.

O dabar „Suns“ lyderio tikslas – nusigauti į Tokiją ir padėti JAV rinktinei olimpinėse žaidynėse. Beje, lėktuve su juo bus ir „Bucks“ žaidėjai Jrue Holiday bei Keithas Middletonas, laimėję NBA finalą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis