2021 02 25

NBA krypties nekeičia: reguliarųjį sezoną nori užbaigti gegužę, finalą – prieš pat olimpiadą

Praėjusią naktį NBA paviešino antrosios sezono pusės tvarkaraštį. Nors COVID-19 pandemija darko planus, bet tikslas išlieka toks pat – visos 30 komandos intensyviu ritmu turėtų sužaisti 72 reguliaraus sezono rungtynes. Numatoma sezono pabaiga – gegužės 22-ąją dieną.

Praėjusio gruodžio pradžioje NBA išviešino pirmosios sezono pusės tvarkaraštį, pagal kurį visos komandos turėjo sužaisti 37 ar 38 rungtynes 73 dienų laikotarpyje nuo gruodžio 22-osios, kai startavo pirmenybės.

Labiausiai nuo koronaviruso nukentėjusioms „San Antonio Spurs“ ir „Memphis Grizzlies“ ekipoms antroje sezono dalyje per 68 dienas teks sužaisti po 40 rungtynių.

Kitoje spektro pusėje – daugiausiai sužaidusi „Los Angeles Clippers“, kuriai per 67 dienas teks „vos“ 34 rungtynės.

Nors NBA tikslas, kad visos komandos sužaistų suplanuotus 72 mačus, bet negalima atmesti, jog visos 30 ekipų to padaryti nespės. Tvarkaraštis labai suspaustas, nes NBA nori suspėti užbaigti sezoną iki Tokijo olimpinių žaidynių, startuosiančių liepos pabaigoje.

Taigi, antrosios reguliaraus sezono pusės pabaiga numatyta gegužės 16-ąją, o nuo gegužės 18 iki 21 dienos vyks kovos dėl paskutinių dviejų vietų abiejose konferencijose.

NBA atkrintamosios šį sezoną startuos gegužės 22-ąją dieną. Finalo serija vėliausiai turėtų baigtis liepos 22-ąją dieną.

Tokijo olimpinių žaidynių atidarymas numatytas jau kitą dieną, liepos 23-ąją.

Jei NBA žaidžiantys lietuviai Domantas Sabonis („Indiana Pacers“) ir Jonas Valančiūnas („Memphis Grizzlies“) į olimpiadą spėtų, tai dėl atrankos, kurią Kaune bus privalu įveikti, dar kyla klaustukų.

Olimpinės atrankos krepšinio turnyras Kaune vyks prieš pat olimpiadą: 2021 metų birželio 29 – liepos 4 dienomis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis