Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 01 12

Nemalonumai Ballų šeimos verslui – blogiausias įvertinimas ir šaukimas į teismą

Į Lietuvą atvykę savo prekės ženklo „Big Baller Brand“ reklamuoti Ballai sulaukė prastų naujienų iš už Atlanto. Kompanijai paskirtas pats blogiausias įvertinimas po klientų skundų.
Lavaras Ballas
Lavaras Ballas / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

„Better Business Bureau“ agentūra Ballų prekės ženklui paskyrė prasčiausią F įvertinimą. Skelbiama, kad dėl jų produkcijos sulaukta 33 klientų skundų, kurie negavo užsakymų, jiems nebuvo atiduoti pinigai už nekokybiškus pirkinius arba jie stipriai vėlavo.

LaVaras Ballas davė atsaką kritikams: „Tai atgyvenusi agentūra. Kam jie rūpi? Pasakykite jiems, kad juos pakeitė „Yelp!“. Mes tikrai galvojome, kad jie nebeegzistuoja. Naujasis BBB reprezentuoja Big Baller Brand.“

Tačiau tai nėra vienintelės bėdos sporto aprangos kompanijai. Ballų verslą į teismą padavė kompanija „Closet Collection“, kuri tikisi atgauti 25 tūkst. JAV dolerių.

Ši kompanija buvo atsakinga už kepuraičių, marškinėlių ir kitos itin brangiai parduodamos atributikos gamybą.

„Kai reikėjo susimokėti, jie tiesiog pradingo. Mes bandėme susitarti tris mėnesius. Jie sakė, kad sumokės, kokius septynis kartus. Jie vis atidėliojo ir atidėliojo“, – aiškino kompanijos atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?