2020 04 18

Shaqo idėja: „Šlovės muziejaus“ ceremonijoje nori virtualaus Kobe Bryanto

Vis dar sunkiai buvusio komandos draugo Kobe Bryanto netektį išgyvenantis Shaquille'as O'Nealas neketina dalyvauti „Šlovės muziejaus“ ceremonijoje, per kurią į elitinį žaidėjų būrį būs įtrauktas ir Kobe. Tačiau Shaqas turi idėją renginio organizatoriams.
Shaquille'as O'Nealas ir Kobe Bryantas
Shaquille'as O'Nealas ir Kobe Bryantas / „Scanpix“ nuotr.

Pats prieš ketverius metus į „Šlovės muziejų“ įtrauktas milžinas tikina, kad liūdesys dėl K.Bryanto žūties jį jau beveik apleido, tačiau per ceremoniją jam vėl tektų išgyventi viską iš naujo.

„Nedalyvausiu ir nežiūrėsiu „Šlovės muziejaus“ ceremonijos. Liūdesio skalėje nuo 1 iki 10 pagaliau esu ties 2, tačiau jei dalyvaučiau, liūdesys sugrįžtų iki 7, 8 arba 9, tad negaliu to daryti. Nenoriu žiūrėti į senų epizodų ištraukas, ką jau ir taip darau dabar“, – kalbėjo keturiskart NBA čempionas.

Aštuonerius metus kartu su Kobe „Los Angeles Lakers“ klube žaidęs centras tikina norįs, kad vietoje žuvusio žaidėjo kalbą ceremonijoje pasakytų kažkuris iš K.Bryanto artimųjų.

„Būtų puiku, jei kalbą sakytų jo žmona, mama arba tėtis, bet pažiūrėsime, kaip bus. Tačiau aš ceremonijos nežiūrėsiu“, – tikino Shaqas.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Kobe Bryantas ir Shaquille\'as O\'Nealas
AFP/„Scanpix“ nuotr./Kobe Bryantas ir Shaquille\'as O\'Nealas

Nors pats joje nedalyvaus, NBA lygos dičkis turi idėją, kaip praturtinti „Šlovės muziejaus“ ceremoniją.

„Žinote, kas būtų puiku? Jei jie parengtų Kobe hologramą. Jo holograma galėtų sėdėti šalia visų kitų“, – idėja pasidalino Sh.O'Nealas.

Ceremonija, per kurią į „Šlovės muziejų“ bus įtrauktas ne tik K.Bryantas, bet ir tokie žymūs žaidėjai kaip Timas Duncanas ar Kevinas Garnettas, vyks rugpjūčio 29-ąją Jameso Naismitho krepšinio muziejuje Springfilde.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis