2019 11 04

Slovėno šėlsmas: Luka Dončičius užfiksavo galingą trigubą dublį

Luka Dončičius sekmadienio vakarą rungtynėse su „Cleveland Cavaliers“ užfiksavo fantastišką statistiką: pelnė 29 taškus, atkovojo 14 kamuolių ir atliko net 15 rezultatyvių perdavimų, o „Dallas Mavericks“ šventė pergalę 131:111 (31:28, 27:25, 32:33, 41:25).
Luka Dončičius
Luka Dončičius / „Scanpix“ nuotr.

Beje, tai buvo jau antras iš eilės L.Dončičiaus trigubas dublis ir trečiasis šiame sezone.

15 rezultatyvių perdavimų – pakartotas slovėno asmeninis rekordas.

L.Dončičius yra pirmasis NBA istorijoje, surinkęs bent 29 taškus, atkovojęs bent 13 kamuolių ir atlikęs bent 15 rezultatyvių perdavimų dvejose rungtynėse iš eilės.

Priminsime, kad prieš dvi dienas L.Dončičius pelnė 31 tašką, atkovojo 13 kamuolių ir išdalino 15 perdavimų.

Iš viso gynėjas iš Slovėnijos per karjerą NBA jau yra surinkęs 11 trigubų dublių, o tai – geriausias rezultatas istorijoje, kalbant apie žaidėjus, jaunesnius nei 21-ri metai.

Antroje vietoje yra paliktas Magicas Johnsonas, kuris, būdamas jaunesnis nei 21-rių, užfiksavo 7 trigubus dublius.

Kristapas Porzingis prie pergalės pridėjo 18 taškų ir 9 atkovotus kamuolius, Bobanas Marjanočičius surinko 12 taškų ir sugriebė 8 kamuolius.

Pirmą kartą nuo titulu pažymėto 2010-11 metų sezono „Mavericks“ komanda sezoną išvykose pradėjo trimis pergalėmis iš eilės.

Įdomu tai, kad nei „Cavaliers“, nei „Mavericks“ nemetė nei vieno baudos metimo beveik du kėlinius. Iki pertraukos likus žaisti 38 sekundes, prie linijos stojo Tristanas Thompsonas.

„Cavaliers“: K.Love'as 29 (8 atk. kam.), J.Clarksonas 17, T.Thompsonas 11 (12 atk. kam.).

„Mavericks“: L.Dončičius 29 (5/10 trit., 14 atk. kam., 15 rez. perd.), K.Prozingis 18 (9 atk. kam.), J.Brunsonas 14, S.Curry 13, B. Marjanovičius (8 atk. kam.) ir T.Hardaway po 12.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis