Vienintelė komanda, kuri jau sutiko trejus metus pasipuošti su rėmėju logotipu yra „Philadelphia 76ers“. Tačiau šis klubas per metus gaus „tik“ 5 mln. JAV dolerių iš bilietų platintojo „StubHub“.
Manoma, kad „Warriors“, kuri 2015-aisiais laimėjo NBA čempionų žiedus, o praėjusį sezoną žaidė finale, prašo didžiausios sumos iš visų 30 lygos komandų.
Reklamos ant NBA marškinėlių atsiras trejų metų bandomajam laikotarpiui nuo 2017-2018 m. sezono. Tai bus ne daugiau nei 6,3 cm ilgo bei 6,3 cm pločio rėmėjo logotipas, todėl jis neturėtų labai stipriai kristi į akį.
Jeigu Ouklando ekipa gaus reikalaujamus pinigus, tai minėtuoju laikotarpiu savo pelną padidins 45-60 mln. JAV dolerių.
2017-2018 m. sezone marškinėliuose pasikeis ne tik rėmėjų emblema, tačiau įsigalios ir nauja „Nike“ sutartis su NBA. Iki šiol pagrindiniu lygos rėmėju buvo „Adidas“.
Naujuosius marškinėlius su reklamomis galima bus nusipirkti vietinėse komandų parduotuvėse, tačiau visur kitur bus pardavinėjama rėmėjų nepaliesta produkcija.