2020 07 09

Žaidėjai pasirinko, ką užsirašys vietoje pavardės: atskleisti populiariausi užrašai

„Lygybė“ yra pats populiariausias užrašas, kurį matysime ant žaidėjų nugaros vietoje pavardės NBA sezono atnaujinimo metu, tai NBA žaidėjų asociacijos direktorė Michele Roberts atskleidė ESPN.
LeBronas Jamesas
LeBronas Jamesas / „Scanpix“ nuotr.

Antras populiariausias užrašas bus „Black Lives Matter“.

Iki trečiadienio vakaro 285 NBA krepšininkai išsirinko, kokią socialinę žinutę siųs, kai sezonas bus pratęstas.

M.Roberts atskleidė, kad 17 žaidėjų nusprendė toliau žaisti su savo pavarde ant marškinėlių.

Paskutinė diena nuspręsti, kas puikuosis ant nugaros, krepšininkams buvo pirmadienis, bet žaidėjų asociacija dar laukia galutinio kelių žaidėjų sprendimo.

Susitarimas tarp lygos ir žaidėjų dėl asmeninių pareiškimų ar socialinių žinučių ant marškinėlių galinės dalies buvo pasiektas praėjusią savaitę.

Sąraše galimų užrašų – „Black Lives Matter“, „Say Their Names“ (pasakyk jų vardus), „Vote“ (balsuok), „I Can't Breathe“ (aš negaliu kvėpuoti), „Justice“ (teisingumas), „Peace“ (taika), „Equality“ (lygybė), „Freedom“ (laisvė), „Enough“ (pakaks), „Power to the People“ (galią žmonėms), „Juctice Now“ (teisingumas dabar), „Say Her Name“ (pasakyk jos vardą), „Si Se Puede“ (Taip, mes galime), „See Us“ (pamatyk mus), „Hear Us“ (išgirsk mus), „Respect Us“ (gerbk mus), „Love Us“ (mylėk mus), „Listen“ (klausyk), „Listen to Us“ (įsiklausyk į mus), „Stand Up“ (stokis), „Anti-Racist“ (prieš rasizmą), „I Am A Man“ (aš esu žmogus), „Speak Up“ (prabilk), „How Many More“ (kiek dar) ir kiti.

NBA žaidėjų asociacijos direktorė sako, kad užrašai bus ne tik angliški, bet ir slovėniški, itališki, prancūziški, latviški, bosniški, portugališki ir t.t.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis