2023 08 30

„Apsupo kaip skruzdėliukai“: rinktinės žygis prekybos centre – kaip roko žvaigždžių

Pirmadienio popietę Maniloje grupelė Lietuvos rinktinės žaidėjų laisvą laiką nutarė išnaudoti pasivaikščiojimui po garsųjį „SM Mall of Asia“ prekybos centrą, tačiau šis lietuvių žygis staigiai sutraukė įspūdingą minią vietinių sirgalių. „Filipiniečiai Jonį (Joną Valančiūną – aut. past.) apsupo kaip skruzdėliukai“, – 15min situaciją nupasakojo Deividas Sirvydis.

Po gerokai paankstintos pirmadienio treniruotės „Ninoy Aquino“ arenoje, kuri vietos laiku startavo 12 valandą, Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės nariai turėjo daugybę laisvo laiko iki jiems itin aktualaus JAV ir Graikijos rinktinės mačo.

Margirio Normanto, Vaido Kariniausko, Deivido Sirvydžio, Gabrieliaus Maldūno ir Jono Valančiūno penketukas nusprendė pasižvalgyti po „SM Mall of Asia“ prekybos centrą, esantį per 500 metrų nuo laikinais namais tapusio „Conrad“ viešbučio.

„Norėjome tiesiog išeiti iš kambario, nes turėjome laisvą pusdienį. Juk nesėdėsi visą laiką kambaryje ir nežiūrėsi TV. Mūsų tikslas buvo pasivaikščiojimas, galvos pravėdinimas, o ne parduotuvių apžiūrėjimas“, – 15min portalui sakė rinktinės kapitonas J.Valančiūnas.

„SM Mall of Asia“ – penktas pagal dydį pasaulyje prekybos labirintas, kadaise šiame sąraše rikiavęsis net ir pirmoje vietoje. Palyginimui, Vilniaus mieste esantis „Akropolis“ yra beveik šešiais kartais mažesnis parduotuvių kompleksas nei esantis Maniloje.

Smalsuoliai iškart pastebėjo ir ėmė sekti Lietuvos didžiavyrius, o didžiausias chaosas prasidėjo oficialioje NBA parduotuvėje. Kaip ir įprasta, dėmesio centre atsidūrė vietinių dievinamas „New Orleans Pelicans“ žaidėjas Jonas Valančiūnas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis