Kaip pranešė portalas „The Times Of India“, naikintuvo pilotas saugiai katapultavosi. Jam išgabenti iš katastrofos vietos buvo nusiųsti du sraigtasparniai, kurie vyrą nugabeno į ligoninę.
Pranešama, kad naikintuvas nukrito į vietos ūkininko fermos teritoriją. Per incidentą niekas nenukentėjo.
„The Times Of India“ primena, kad panaši katastrofa buvo įvykusi ir birželio 25 d. Tąkart pilotas irgi saugiai katapultavosi, o lėktuvas subyrėjo į gabalus.
Mig-29 yra rusų gamybos ketvirtos kartos daugiafunkcinis naikintuvas. Eksploatuoti jis pradėtas 1983 m.
Žinoma per 20 šio orlaivio modifikacijų, juo naudojasi mažiausiai 26 šalių karinės oro pajėgos. Dar aštuonios šalys šiuos naikintuvus naudojo anksčiau, tačiau šiuo metu jau yra jų atsisakiusius.
Indija pagal turimų karinių orlaivių skaičių yra ketvirtoje vietoje tarp pasaulio karinių oro pajėgų (po JAV, Rusijos ir Kinijos).
Nors Indijos karinės oro opajėgos ir turi daug orlaivių, ji jų daug ir praranda aviakatastrofose. Oficiali statistika rodo, kad nuo 1970 m. iki 2000 Indija kasmet dėl avarijų netekdavo vidutiniškai po 23 lėktuvų ir sraigtasparnių. 2000 m. situacija pradėjo gerėti.
Daugiausiai katastrofų šalyje yra patyręs Sovietų Sąjungoje sukurtas ir Indijoje pagamintas naikintuvas Mig-21. Savu laiku šis orlaivis sudarė Indijos KOP lėktuvų pagrindą. Dėl didelio katastrofų skaičiaus jis pradėtas vadinti „skraidančiu karstu“ arba „našlių gamintoju“.
Nuo 1971 m. iki 2012 m. pavasario Indijoje sudužo 482 naikintuvai Mig.