JAV jūrų pėstininkai išplatino įspūdingą vaizdo medžiagą apie reidą į opiumo perdirbimo gamyklą Afganistane

JAV kariai socialiniuose tinkluose dažnai platina vaizdo medžiagas, kuriose būna užfiksuotos realios kovinės operacijos. Šį kartą „pasižymėjo“ jūrų pėstininkai, kiek anksčiau šiais metais surengę reidą į opiumo perdirbimo gamyklą Afganistane. Visas operacija ir vėliau prasidėjęs susišaudymas su Talibano kovotojais buvo įamžinta vaizdo medžiagoje.
JAV jūrų pėstininkai surengė reidą į opiumo perdirbimo gamyklą Afganistane
JAV jūrų pėstininkai surengė reidą į opiumo perdirbimo gamyklą Afganistane / Stop kadras iš vaizdo medžiagos

Dabar ši vaizdo medžiaga atsirado portale youtube.com. Kaip praneša patys vaizdo medžiagos autoriai, jie surengė reidą į žinomą opiumo perdirbimo gamyklą Helmando provincijoje.

Po kurį laiką trukusios paieškos nedideliame kaime, kariai aptiko narkotikų perdirbimo gamyklą ir sandėlį.

Kai sraigtasparniai grįžo atgal, kad iš operacijos rajono išgabentų jūrų pėstininkus ir rastus narkotikus, talibai atidengė ugnį. JAV kariai turėjo stoti į kovą.

Kol kas paskelbta tik pirma šios operacijos dalis. Ji baigiasi prasidėjus susišaudymui. Antrą dalį vaizdo medžiagos autoriai žada paviešinti dar šią savaitę.

VIDEO: JAV jūrų pėstininkai surengė reidą į opiumo perdirbimo gamyklą Afganistane

Ši filmuota medžiaga turėtų tapti dalimi dokumentinio filmo apie JAV operacijas Afganistane.

Kaip praneša patys jūrų pėstininkai, iš narkotikų gautomis lėšomis Talibanas finansuoja savo kovą prieš sąjungininkų pajėgas ir vyriausybės karius Afganistane. Paprastai intensyvios kovos prasideda praėjus maždaug savaitei po to, kai maištininkai realizuoja narkotikus ir už juos gautus pinigus išleidžia ginklams pirkti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis