Kaip praneša Krašto apsaugos ministerija, gegužės 26 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai buvo pakelti atpažinti ir palydėti virš Baltijos jūros skridusį Rusijos Federacijos karinį transporto lėktuvą An-26. Orlaivis skrido į Kaliningrado sritį iš žemyninės Rusijos Federacijos dalies pagal iš anksto suderintą planą, su įjungtu automatiniu atsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė.
Gegužės 27 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo du kartus. Pirmą kartą kilo siekiant identifikuoti du Rusijos Federacijos orlaivius SU-24, skridusius virš Baltijos jūros iš ir į Kaliningrado sritį.
Orlaiviai skrido be plano, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio nepalaikė. Antrą kartą naikintuvai buvo pakelti siekiant identifikuoti Rusijos Federacijos orlaivį AN-72, skridusį virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido be išankstinio plano, su įjungtu automatiniu atsakikliu, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė.
Gegužės 28 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo vieną kartą siekiant identifikuoti du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27 (galimai SU-24), skridusius ties Kaliningrado sritimi virš neutraliųjų tarptautinių vandenų. Orlaiviai skrido ne pagal iš anksto suderintą planą, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio su skrydžių valdymo centru nepalaikė.
Gegužės 30 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo vieną kartą, siekiant identifikuoti karinį transporto lėktuvą AN-26, kuris vykdė skrydį virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos Federacijos dalį pagal suderintą planą, su automatiniu atsakikliu, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė, bei šalia Kaliningrado srities skridusį SU-27, kuris skrido ne pagal planą, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio su skrydžių valdymo centru nepalaikė.