Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

NATO naikintuvai lydėjo Rusijos orlaivius 5 kartus per savaitę

Gegužės 25–31 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo penkis kartus atpažinti prie Baltijos valstybių sienų skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
Naikintuvai „Eurofighter Typhoon“
Naikintuvai „Eurofighter Typhoon“ / Alvydo Januševičiaus nuotr.

Kaip praneša Krašto apsaugos ministerija, gegužės 26 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai  buvo pakelti  atpažinti ir palydėti virš Baltijos jūros skridusį Rusijos Federacijos karinį transporto lėktuvą An-26. Orlaivis skrido į Kaliningrado sritį iš žemyninės Rusijos Federacijos dalies pagal iš anksto suderintą planą, su įjungtu automatiniu atsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė.
 
Gegužės 27 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo du  kartus. Pirmą kartą kilo siekiant identifikuoti du Rusijos Federacijos orlaivius SU-24, skridusius  virš Baltijos jūros iš ir į Kaliningrado sritį.

Orlaiviai skrido be plano, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio nepalaikė.  Antrą kartą naikintuvai buvo pakelti siekiant identifikuoti Rusijos Federacijos  orlaivį AN-72, skridusį virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido be išankstinio plano, su įjungtu automatiniu atsakikliu, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė. 
 
Gegužės 28 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo vieną  kartą siekiant identifikuoti du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27 (galimai SU-24), skridusius  ties Kaliningrado sritimi virš neutraliųjų tarptautinių vandenų. Orlaiviai skrido ne pagal iš anksto suderintą planą, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio su skrydžių valdymo centru nepalaikė.
 
Gegužės 30 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai  kilo  vieną  kartą, siekiant identifikuoti karinį transporto lėktuvą AN-26, kuris vykdė skrydį virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos Federacijos dalį pagal suderintą planą, su automatiniu atsakikliu, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė, bei šalia Kaliningrado srities skridusį  SU-27, kuris skrido ne pagal planą, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio su skrydžių valdymo centru nepalaikė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?