Tiesa, J-31 yra mažesnis už F-22, PAK-FA ar kinišką pirmtaką J-20. Antrojo 5-os kartos kinų naikintuvo modelis viešai buvo pristatytas dar 2012 m. Zhuhai aviacijos parodoje.
Kinų karinėse oro pajėgose šis titano paukštis tarnaus su gausia J-20 flotile. Labai tikėtina, kad šie lėktuvai tūps ant būsimų Kinijos lėktuvnešių denių. Panašu, kad pirmuoju šių naikintuvų importuotoju gali tapti Pakistanas: Islambadas taip tikisi sudaryti atsvarą rusiškais „stealth“ tipo FGFA naikintuvais disponuojančiai Indijai.
J-31 įdiegta nemažai naikintuvo J-19 technologijų – pastarasis yra nepavykęs pirmasis kiniško 5-os kartos naikintuvo blynas, kurį pakeitė J-20. J-31 nuo 2012 m. rudens atliko mažiausiai 6 bandomuosius skrydžius. Akivaizdu, kad šis naikintuvas nuo žiniasklaidos slepiamas ne taip, kaip jo pirmtakai.
J-31 varo rusiški reaktyviniai varikliai RD-33, kurie yra mažesni už amerikietiško analogo F-35 variklius ir naudoja mažiau degalų.