Rusijos propaganda antiteroristinę operaciją Ukrainoje vaizduoja kaip Irako karą

Rusijos žiniasklaidoje Ukrainos įvykius sekantys televizijos žiūrovai gali pagalvoti, kad ten vyksta Irako karą primenantys žiaurumai. Būtent to ir siekia Maskvos propagandininkai, kurie reportažus apie neva prieš civilius gyventojus nukreiptas Ukrainos pajėgų atakas iliustruoja vaizdais, filmuotais Irake.
Rusijos kariai Čečėnijoje
Rusijos kariai Čečėnijoje / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Ukrainos antiteroristinės operacijos pajėgų atstovas Vladislavas Selezniovas atkreipė dėmesį į ketvirtadienį Rusijos žiniasklaidoje pasirodžiusius pranešimus, kad kariai prieš civilius gyventojus panaudojo fosforo bombas.

„Kad tą pagrįstų, Rusijos ginkluotųjų pajėgų TV ir radijo kompanija „Zvezda“ panaudojo kadrus, darytus 2004-aisiais Faludžos mieste, Irake“, – „Facebook“ tinkle parašė V.Selezniovas.

Jis pridūrė, kad pastaruoju metu Kremliaus kontroliuojama žiniasklaida kaltina Ukrainos pajėgas naudojant „Grad“ raketų sistemas. Pasak V.Selezniovo, ne tik nėra jokių įrodymų, kad ukrainiečiai tą daro, bet būtent šiuos ginklus naudojo pačios Rusijos pajėgos, bombarduodamos miestus Čečėnijoje.

„Dėl to žuvo dešimtys tūkstančių taikių gyventojų. Šie faktai puikiai žinomi tarptautinei bendruomenei, jie užfiksuoti gausybėje nuotraukų ir filmuotos medžiagos“, – rašo V.Selezniovas.

Pasak jo, tai rodo, kad Rusija vykdo didžiulio masto propagandos kampaniją prieš Ukrainą.

„Karo metodai, kuriuos Rusija naudoja savo pačios antiteroristinėse operacijose, ypač prieš civilius Čečėnijos gyventojus, niekada nebus naudojami Ukrainos teritorijoje“, – teigia antiteroristinės operacijos centro atstovas.

VIDEO: Rusijos žiniasklaida Ukrainos pajėgas kaltina nebūtais dalykais
VIDEO: Šiuos vaizdus iš Irako Rusijos žiniasklaida naudoja reportažuose apie Ukrainą

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis