Kaip pranešė Krašto apsaugos ministerija, per incidentą pilotai nenukentėjo, aerodromo kilimo ir tūpimo takas nepažeistas, nebuvo sutrukdytas oro policijos misijos vykdymas. Tačiau įvykio metu buvo nestipriai apgadintas lėktuvas.
Per incidentą pilotai nenukentėjo, tačiau įvykio metu buvo nestipriai apgadintas lėktuvas.
Ministerija praneša, kad po įvykio bus atliekama ekspertizė patirtai žalai ir orlaivio remonto bei tolesnės eksploatacijos galimybėms įvertinti.
Lietuvos karinių oro pajėgos turi vieną lėktuvą JAK-18T. Lėktuvas iki šiol buvo naudojamas pilotų treniruotėms ir kitiems mokymo tikslams.
Lietuvos kariuomenė praneša, kad avariją patyręs lėktuvas yra mokomasis ir treniruočių orlaivis. Karinėms oro pajėgoms šis lėktuvas perduotas 2009 m., kai buvo išformuota Krašto apsaugos savanorių pajėgų Aviacijos rinktinė.
Orlaivyje sumontuota papildoma navigacinė įranga, atnaujintas sklandmuo, lakūnų kabina.
Orlaivis JAK-18T taip pat buvo naudojamas karių transportavimui, oro erdvės stebėjimo ir kontrolės valdybos radarų apskraidimui.
Šie lėktuvai naudojami kaip mokomieji lėktuvai pradiniam mokymui bei kvalifikacijos kėlimui.
Rusijoje pagaminto lėktuvo ilgis – 8,39 metro, jo sparnų mojis – 11,16 metro, aukštis – 3,4 m.
Lėktuvo skrydžio nuotolis – 759 km, jo maksimalus greitis – 296 km/val., maksimalus skrydžio aukštis 5 tūkst. 500 m. Orlaivio įgulą sudaro įgulos vadas ir antrasis pilotas, lėktuvas gali gabenti tris keleivius.
Šio modelio orlaiviai buvo gaminami 1967–1980 m. Rusijoje „Jakovlevo" lėktuvų gamykloje. Pagaminta 700 vienetų.
Lėktuvai JAK-18T yra naudojami visame pasaulyje, daugiausia buvusiose Sovietų Sąjungos respublikose.