Vokietijos žiniasklaida: Rusijos tankas „Armata“ pagamintas pagal senus Vakarų brėžinius

Vokietijos žurnalistai išanalizavo rusiškojo pasididžiavimo – tanko T-14 „Armata“ mechanizmus ir nusprendė, kad jį kuriant buvo pasinaudota vakarietiškais brėžiniais, pasirodžiusiais dar prieš 30 metų, rašo newsru.com. Laikraštis „Die Welt“, remdamasis Europos karo ekspertais, taip pat pranešė, kad „Armata“ yra tobulesnė nei šio tanko analogai.
„T-14 Armata“ tankai
„T-14 Armata“ tankai / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

„Gegužės pradžioje Rusija pirmą kartą kariniame parade, skirtame pergalei prieš fašistinę Vokietiją, parodė savo naują tanką „Armata“. Vakarų ekspertai, išanalizavę nuotraukas, vieningai sutarė: pagrindinė rusiškojo tanko koncepcija ne tik buvo kuriama prieš 30 metų Vakarų šalyse, bet ir iš dalies išbandyta Vokietijoje. Tai, kas atrodo šiame tanke naujo, nėra nauja, visa tai jau buvo sugalvota ir realizuota Vokietijoje“, – rašoma straipsnyje.

Anot Vokietijos žiniasklaidos, „Armatos“ kūrėjai nukopijavo vokiškojo tanko „Leopard 2“ technologijas, nors rusiškoje versijoje ir yra tam tikrų pakeitimų: erdvė tankistams yra gilesnė nei įprasta, tai užtikrina saugumą.

„Die Welt“ kalbinti neįvardijami ekspertai įsitikinę, kad dauguma sprendimų, kuriais pasinaudojo Rusijos mokslininkai, buvo sukurti jų kolegų iš Vokietijos, bet esą šios šalies valdžiai „neužteko pinigų ir valios, kad įgyvendintų projektą“. Tarkim, Rusija labai didžiuojasi sukūrusi naują karo mašiną, tačiau „Armata“ jau pridarė problemų. Per gegužės 9-osios parado repeticiją gegužės 7 dieną vienas iš šių tankų užgeso ir sustojo tiesiai priešais Lenino mauzoliejų.

Vis dėlto parade šie tankai buvo demonstruojami.

Spėjama, kad iš viso bus pagaminta 2 tūkst. šių tankų. Kiek „Armata“ kainavo, nežinoma.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis