Juos išgelbėjo piloto budrumas, nes jis paskutinę akimirką sugebėjo pakelti orlaivį ir praskristi kelis metrus virš jūrininkų galvų. Visą nutikimą atominiame laive-lėktuvnešyje „USS George Washington“, kur ir turėjo leistis naikintuvas, nufilmavo vaizdo kameros.
Nutikimas įvyko rugsėjo 25-ąją Azijos vandenyse. Leistis besirengiantis naikintuvas F/A-18 buvo už kelių šimtų metrų nuo laivo ir virš jo turėjo atsirasti po keliolikos sekundžių. Tokiu momentu piloto matomumas ribotas ir jis negali matyti, kas atsidurs priešais jį ant tako laive. Jis tegali remtis skrydžių kontrolės pranešimais ir specialia šviesų sistema laive.
Kaip tik tokiu kritiniu momentu toje vietoje, kur laivą turėjo paliesti įsibėgėjusio naikintuvo ratai, ir pasirodė du asmenys. Jie ramiu žingsniu ėjo skersai nusileidimo tako ir naikintuvo net nepastebėjo. Orlaivį jie pamatė tik tuomet, kai šis garsiai gausdamas praskrido virš jų galvų.
Laimei, pilotas klausydamas kontrolės nurodymo sugebėjo nutraukti leidimąsi ir pakelti lėktuvą.
Kaip paaiškėjo vėliau, du jūrininkai privalėjo patikrinti stabdymo lynus, kurie per kelias sekundes sustabdo įsibėgėjusius lėktuvus. Prieš išeidami ant nusileidimo tako jie patikrino, kad dega specialios raudonos šviesos, kurios užtikrina, kad takas nėra „švarus“ ir lėktuvai leistis negali.
Tačiau naikintuvas kaip tik tuo momentu artinosi.
Pagal nustatytas taisykles, jūrininkai prieš išeidami ant leidimosi tako privalo apsidairyti. Visai taip pat, kaip eidami per gatvę – pirmiausia pasižiūrėti į dešinę, o tada į kairę. Vis dėlto jūrininkai nebus baudžiami, o nufilmuotas incidentas tebus naudojamas kaip mokomoji medžiaga.