A.Valinskas: Nauja Seimo sesija, marsiečiai ir noras gerinti kito gyvenimą pagal save

Nesu nei vegetaras, nei veganas, nei prieš juos, nei už juos. Kiekvienas renkasi gyventi taip, kaip nori. Bet, atrodo, kad dalis nevalgančių mėsos nuo to piktėja! Paskaitęs diskusijas jų vidiniuose portaluose, suprantu – valgantys mėsą yra žudikai, kraugeriai, vampyrai! Norisi atsakyti – kramtai savo kopūstą ir kramtyk, bet nerėk ant žmogaus, kuris valgo totorišką bifšteksą. Bet ne, jie nori pagerinti kitų gyvenimus pagal save. Be šito jie negali. Kaip ir politiniai radikalai.
Arūnas Valinskas
Arūnas Valinskas / Arno Strumilos / 15min nuotr.

Kai žiūriu į Šeimos maršą ir tuos vadinamus maršiečius, man norisi nuimti varnelę nuo „š“, nes jie tokie savotiški marsiečiai. Matomi, nes garsiai rėkia. Normalūs žmonės, kaip sako graži lietuviška patarlė, duoda kelią. Vis dėlto duoti durniams kelią gali tik tol, kol jie įžengia į tavo namus ir pareiškia: „Mes geriau žinome, kaip tau reikia gyventi.“

Radikalų buvo, yra ir bus, tik tam tikromis aplinkybėmis jie suaktyvėja. Žmonės galvoja ir elgiasi pagal tai, kaip patys jaučiasi, o pastaruoju metu visuomenėje jaučiamas didelis nusivylimas ir nuovargis dėl karantino, kuris pakeitė mūsų gyvenimo sąlygas šeimose, mokyklose, dažnam pasikeitė darbo sąlygos.

Pyktis, neigiama energija kaupiasi, ir žmonės, kurie anksčiau buvo nuosaikesni, nejučia radikalėja. Ieško kaltų, išorės ir vidaus priešų, užuot pasižiūrėję į save. Ir tada nusprendžia veikti. Ginti šeimas, kurių niekas nepuola, protestuoti prieš galimas LGBT eitynes, skiepus, emigrantus, užsienio politiką, vidaus politiką, visą politiką ir 141 „gandoną“...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis