04 09

Edwardas Lucasas. Boratas vyksta į Lietuvą

Lietuviai pagrįstai didžiuojasi 701-ąjį gimtadienį neseniai paminėjusia savo sostine ir nekenčia skurdaus sovietinės okupacijos palikimo. Naujoji Vilnių reklamuojanti, turizmui skatinti skirta reklama negailestinga šiems jausmams.
Edward Lucas
Edward Lucas / 15min montažas

Pradžioje reklamoje rodomi groteskiški vaizdai, tarp kurių – apgriuvę mediniai pastatai šalia duobėtų gatvių, apsukrūs ir grėsmingi vietiniai gyventojai bei maistas: daugiausia bulvės ir marinuoti produktai. Šių baisių vaizdų fone skamba manieringas angliškas balsas, visa tai pašaipiai giriantis.

Antrąją filmuko minutę, nors ir trumpam, pasirodo „tikrasis“ Vilnius su įspūdinga barokine architektūra, aukščiausios klasės parduotuvėmis, gurmaniška virtuve ir šurmuliuojančiu naktiniu gyvenimu. Kampanija taip pat apima plakatus, kuriuose išryškinami panašūs kontrastai, su šūkiu „Lūkesčiai ir tikrovė“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis