„Po dvejų metų pertraukos „Kanų liūtų“ festivalis grįžo pilna jėga, per dešimt tūkstančių viso pasaulio kūrybininkų dalinosi pokovidinėmis partirtimis. Daug dėmesio festivalyje sulaukė Ukraina, visi šios šalies kūrybininkai į festivalį pakviesti nemokamai, jų atvyko per 200. Darbai apdovanojimams iš Ukrainos taip pat buvo priimami be mokesčio, jų Ukraina laimėjo keturis. Pirma festivalio diena buvo skirta Ukrainos karui, prezidentas Zelenskis padarė specialų sveikinimą „Kanų liūtų“ bendruomenei. Tuo tarpu rusai buvo eliminuoti iš festivalio visomis prasmėmis. Man asmeniškai šių metų festivalis sutvirtino tikėjimą, kad kūrybos industrija yra kertinis akmuo pasaulio tvirtovėje. Nesvarbu – ar karas, ar pandemija, kūryba daro milžinišką įtaką žmonių pasirinkimams ir to pavyzdžių gausu darbuose, kurie pretendavo į „Kanų liūtų“ apdovanojimus“, – renginio svečiams kalbėjo „15min Group“ generalinis direktorius Tomas Balžekas.
Vakcinuotis kviečiantis „Heineken“ alus, darbuotojų pabėgimą iš biuro komedija paverčiantis „Apple“ – šios ir kitos „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programai atrinktos reklamos privertė ir susimąstyti, ir juoktis vienu metu.
Lietuvai šių metų „Kanų liūtams“ buvo įsimintinas. „15min Group“ ir agentūros „Not Perfect“ sukurtas globalus projektas „Call Russia“ pateko į prestižinės „Titanium“ kategorijos trumpąjį sąrašą. To nėra pavykę padaryti nė vienam iš Lietuvos apdovanojimams teiktam darbui.
Tuo tarpu Lietuvos agentūra „Magic“ laimėjo aukščiausią „Grand Prix“ apdovanojimą „Film Craft“ kategorijoje, kartu su partneriais Lietuvoje nufilmavusi reklamą „The Wish“ Vokietijos prekybos tinklui „Penny“.
Pastarąją reklamą galės išvysti visi „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ žiūrovai kino teatruose nuo spalio 18 dienos kino teatruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.
Dėl didžiulio susidomėjimo renginiu, jau paskelbti ir papildomi seansai. Renginio organizatoriai kviečia paskubėti rinktis geriausius seansų laikus ir vietas. Bilietus įsigyti galite ČIA.
„Geriausias Kanų liūtų reklamas“ organizuoja ir festivaliui „Kanų liūtai“ Lietuvoje oficialiai atstovauja žurnalas „Žmonės“.