Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2022 10 12

15min Group“ partneriai pirmieji pamatė „Geriausias Kanų liūtų reklamas“: įvertino ir lietuvių statulėlę

15min Group“ partneriai antradienio vakarą pirmieji Lietuvoje pamatė šių metų „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programą. Renginio svečiai taip pat turėjo išskirtinę galimybę iš arti apžiūrėti lietuvių šiemet laimėtą „Kanų liūtų“ apdovanojimų „Grand Prix“ statulėlę.
Kanų liūtų reklamos
Kanų liūtų reklamos / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

„Po dvejų metų pertraukos „Kanų liūtų“ festivalis grįžo pilna jėga, per dešimt tūkstančių viso pasaulio kūrybininkų dalinosi pokovidinėmis partirtimis. Daug dėmesio festivalyje sulaukė Ukraina, visi šios šalies kūrybininkai į festivalį pakviesti nemokamai, jų atvyko per 200. Darbai apdovanojimams iš Ukrainos taip pat buvo priimami be mokesčio, jų Ukraina laimėjo keturis. Pirma festivalio diena buvo skirta Ukrainos karui, prezidentas Zelenskis padarė specialų sveikinimą „Kanų liūtų“ bendruomenei. Tuo tarpu rusai buvo eliminuoti iš festivalio visomis prasmėmis. Man asmeniškai šių metų festivalis sutvirtino tikėjimą, kad kūrybos industrija yra kertinis akmuo pasaulio tvirtovėje. Nesvarbu – ar karas, ar pandemija, kūryba daro milžinišką įtaką žmonių pasirinkimams ir to pavyzdžių gausu darbuose, kurie pretendavo į „Kanų liūtų“ apdovanojimus“, – renginio svečiams kalbėjo „15min Group“ generalinis direktorius Tomas Balžekas.

Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./Kanų liūtų reklamos
Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./Kanų liūtų reklamos

Vakcinuotis kviečiantis „Heineken“ alus, darbuotojų pabėgimą iš biuro komedija paverčiantis „Apple“ – šios ir kitos „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ programai atrinktos reklamos privertė ir susimąstyti, ir juoktis vienu metu.

Lietuvai šių metų „Kanų liūtams“ buvo įsimintinas. „15min Group“ ir agentūros „Not Perfect“ sukurtas globalus projektas „Call Russia“ pateko į prestižinės „Titanium“ kategorijos trumpąjį sąrašą. To nėra pavykę padaryti nė vienam iš Lietuvos apdovanojimams teiktam darbui.

Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./Kanų liūtų reklamos
Gretos Skaraitienės / BNS nuotr./Kanų liūtų reklamos

Tuo tarpu Lietuvos agentūra „Magic“ laimėjo aukščiausią „Grand Prix“ apdovanojimą „Film Craft“ kategorijoje, kartu su partneriais Lietuvoje nufilmavusi reklamą „The Wish“ Vokietijos prekybos tinklui „Penny“.

Pastarąją reklamą galės išvysti visi „Geriausių Kanų liūtų reklamų“ žiūrovai kino teatruose nuo spalio 18 dienos kino teatruose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose ir Panevėžyje.

Dėl didžiulio susidomėjimo renginiu, jau paskelbti ir papildomi seansai. Renginio organizatoriai kviečia paskubėti rinktis geriausius seansų laikus ir vietas. Bilietus įsigyti galite ČIA.

„Geriausias Kanų liūtų reklamas“ organizuoja ir festivaliui „Kanų liūtai“ Lietuvoje oficialiai atstovauja žurnalas „Žmonės“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs