„15min“ grupės vadovas Tomas Balžekas dalijosi mintimis iš didžiosiose festivalio scenose skambėjusių pranešimų. „Elonas Muskas Kanuose prognozavo, kad jau per metus dirbtinis intelektas sukels pokyčius, o per 5 metus pokyčiai bus radikalūs“, – kalbėjo T.Balžekas.
Jis taip pat citavo Kanuose „Lionheart“ apdovanojimą gavusią žurnalistę, Nobelio Taikos premijos laureatę Marią Ressą, raginusią vertinti žurnalistus ir žiniasklaidą, kurie, skirtingai nei socialiniai tinklai, geba atskirti faktus nuo melo ir propagandos.
Gabrielė Burbienė, „15min grupės“ rinkodaros ir vystymo vadovė pristatė realias socialines problemas sprendžiančias verslo iniciatyvas, taip pat kampanijas, panaudojusias medijas neįprastu būdu, ir partizaninius prekės ženklų veiksmus. „Darykite daugiau kvailų dalykų, kaip sakė vienas garsiausių šiandienos reklamos kūrėjų Anselmo Ramos. Juk ar pasauliui reikia dar vienos saugios, bet neįsimenamos reklamos..?“ – retoriškai klausė G.Burbienė.
Pirmą kartą Kanuose apsilankiusi „15min“ prekės ženklo vadovė Ieva Šakinė-Valevičė prisipažino, kad būtų norėjusi festivalyje apsilankyti prieš 10 metų. „Festivalis turi tiek turinio, kad jam reikia labai daug energijos“, – juokavo ji. I.Šakinė-Valevičė pasidalino prekės ženklų vadovams jų veikloje naudingomis įžvalgomis ir mintimis.
„Kanų liūtų“ reklamų festivalis birželio 17-21 dienomis pritraukė daugiau nei 15 tūkst. rinkodaros ir kūrybos profesionalų iš viso pasaulio. Renginys suteikė unikalią galimybę ne tik dalyvauti pranešimuose ir kūrybinėse dirbtuvėse, bet ir susipažinti su išskirtiniais reklamų darbais, kurie laimėjo prestižinius „Kanų liūtų“ apdovanojimus.
„15min grupė“ yra oficialus „Kanų liūtų“ atstovas Lietuvoje. „Geriausias Kanų liūtų reklamas“ visuose didžiuosiuose kino ekranuose Lietuvoje tradiciškai bus galima išvysti šį rudenį.