„Portale 15min nuolat ieškome naujų, skirtingų auditorijų poreikius atliepiančių formatų.
„15min Objektyve“ yra tarsi mobilusis multimedijos formatas, leisiantis dar plačiau išnaudoti „15min grupės“ fotografų turinį, plačius nuotraukų archyvus. Kartu tai leis kartai, turinį vartojančiai jau tik savo telefone, gauti aukščiausios kokybės vizualinį turinį įtraukiančiai ir patogiai“, – sako 15min rinkodaros ir vystymo vadovė Gabrielė Burbienė.
Tikime, kad „15min Objektyve“ taps įpročiu 15min auditorijai, kaip juo tapo „15sek“, - priduria G.Burbienė.
„15min Objektyve“ startuoja kartu su Olimpiados Paryžiuje pradžia. Naujame funkcionalume daug dėmesio bus skiriama sporto įvykiams, istorijai ir sportininkams.
Skaitytojai galės vizualesnio turinio pagalba sekti svarbiausius sporto renginius, sportininkų istorijas ir sužinoti daugiau apie jų pasiekimus. Pasibaigus olimpinėms žaidybėms, „15min Objektyve“ pateiks turinio ir kitomis aktualiomis temomis.
„15min Objektyve“ išbandyti galima telefone – 15min mobiliojoje versijoje ir mobiliojoje programėlėje.