„Per pastarąjį pusmetį daugiausia Rinkodaros ir verslo skyriaus žmonių dėka sukūrėme ir sėkmingai išauginome unikalius projektus krepšinio, e.sporto gerbėjams, moterims. Ruošiamės mokamo turinio startui ir tai tik pradžia. Vartotojų poreikiai verčia siekti efektyvumo, kokybės bei dar spartesnių žingsnių į priekį. Todėl atskyrėme rinkodaros ir produktų vystymo pozicijas, patikėdami jas savo sričių profesionalams – Rimai Olberkytei-Stankus bei Gediminui Galkauskui“, – pokyčius komentuoja 15min generalinis direktorius Ramūnas Šaučikovas.
R.Olberkytė-Stankus yra sukaupusi 18 metų patirtį rinkodaros ir viešųjų ryšių srityje – daugybę metų dirbo TV3 televizijoje, koncerne SBA, taip pat aktyviai prisidėjo prie pokyčių šalyje kurdama ir įgyvendindama didžiuosius socialinius, edukacinius, paramos ir labdaros projektus.
„Žiniasklaida yra mano didžioji aistra ir šios pozicijos rinkoje laukiau jau kelerius metus. 15min pasirinkau dėl vertybių – man pakeliui su drąsiais profesionalais, kurie kiekvienos dienos darbais skatina pokytį, yra šiuolaikiški ir patikimi lyderiai. Konkurencinė aplinka žiniasklaidoje šiandien itin aktyvi, o vartotojas dažnai paverčiamas tik statistiniu vienetu. Tuo tarpu mūsų komandos siekis – visas savo kompetencijas ir patirtį nukreipti į 15min bendruomenės stiprinimą, drąsių ir visuomenei reikšmingų idėjų įgyvendinimą, be jokios abejonės, ir socialinės atsakomybės projektų inicijavimą ir kūrimą. Džiaugiuosi, kad man iškelti aukšti tikslai“, – sako R.Olberkytė-Stankus.
Vadovaudamasi UAB 15min etikos kodeksu, R.Olberkytė-Stankus lapkričio 15 dieną sustabdė savo narystę vienoje iš politinių partijų.