2021 10 18

15min stabdo galimybę komentuoti publikacijas apie skiepus nuo COVID-19

Portalas 15min jungiasi prie žiniasklaidos priemonių, stabdančių galimybę komentuoti straipsnius, kuriuose kalbama apie skiepus nuo COVID-19.
Naujojoje Vilnioje mobilusis vakcinacijos centras
Naujojoje Vilnioje mobilusis vakcinacijos centras / Arno Strumilos / 15min nuotr.

„Žodžio laisvė yra pamatinė vertybė, bet ja negali būti piktnaudžiaujama skleidžiant melagingą informaciją, kuri daro žalą visuomenei“, – sako portalo 15min vyriausiasis redaktorius Vaidotas Beniušis.

Pastebima, kad komentaruose po publikacijomis apie skiepus nuo COVID-19 dažnai skelbiamos sąmokslo teorijos, klaidinanti informacija, kuri mažina pasitikėjimą vakcinacijos efektyvumu. Ekspertai visame pasaulyje sutaria, kad būtent vakcinacija yra efektyviausia pandemijos valdymo priemonė, ir ragina šviesti visuomenę, skelbiant informaciją apie tai.

Informaciją apie vakcinavimo efektyvumą yra paskelbęs ir Lietuvos statistikos departamentas – pateikti duomenys apie vieną vakciną rodo, kad pasiskiepijusių asmenų rizika užsikrėsti sumažėja net 5 kartus, rizika patekti į ligoninę dėl COVID-19 yra 10 kartų mažesnė, rizika numirti nuo COVID-19 – bent 20 kartų mažesnė nei nepasiskiepijusiųjų.

Pastaruoju metu pastebima, kad susirgimų COVID-19 skaičiai auga, ir esant tokiai epidemiologinei situacijai vakcinavimo svarba dar labiau didėja. Ekspertai skelbia, kad Lietuvoje reikėtų pradėti ir revakcinacijos kampaniją.

Prie iniciatyvos, kad nebus leidžiama komentuoti publikacijų, susijusių su vakcinavimu nuo COVID-19, Lietuvoje jau prisijungė ir portalas Delfi.lt, pirmadienį tokį pat sprendimą priėmė ir naujienų portalas Lrytas.lt.

15min portale galima komentuoti tik prisiregistravus. Anonimimio komentavimo portalas atsisakė prieš penkerius metus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis