2011 05 25

15min.lt konferencijoje – žurnalistas, prodiuseris, TV laidos „Akistata“ vedėjas Kristupas Krivickas

Antradienį, gegužės 31-ąją, 13 val., 15min.lt redakcijoje viešės ir į skaitytojų klausimus atsakys žurnalistas, prodiuseris, TV laidos „Akistata“ vedėjas Kristupas Krivickas.
K.Krivickas sako, kad visame pasaulyje komercinė žiniasklaida prisitaiko prie to, ką nori matyti, girdėti ar skaityti auditorija
Kristupas Krivickas / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Aštrių temų nebijantis žurnalistas ir prodiuseris neretai vertinamas prieštaringai – vieni žavisi jo troškimu apginti nuskriaustuosius ir nuteisti kaltuosius, kiti įžvelgia norą pasipelnyti.

Ypač dažnai K.Krivicko vardas buvo minimas Lietuvą sukrėtus tragiškai pedofilijos bylai. „Klausimas čia vienas ir svarbiausias – kokiomis priemonėmis žiniasklaida atsižvelgia į žmonių poreikius ir norus: ar bet kokiais būdais, nepaisydama etikos normų, profesionalumo kriterijų pataikauja visuomenei, ar tiesiog atliepia į žmonių poreikius, bet ne aklai. Tikslas yra vienas – kuo didesnė auditorija. Blogiau yra tada, kai žurnalistika „daroma“ už pinigus. Štai maišas pinigų ir renk reportažus „Už Kedį“. Kitą savaitę pinigų maišą atneša kiti – dabar daryk „Už Ūsą“. Čia yra prostitucija. Bet jeigu žurnalistas šventai tiki viena iš versijų, randa faktų, logiškų argumentų, tai nėra nieko ydingo, tai – natūralu“, – anksčiau 15min.lt kalbėjo prodiuseris.

Nuolat dėmesio centre atsiduriantis žurnalistas turi bekompromisį požiūrį į įvairius gyvenimo reiškinius. Visi 15min.lt skaitytojai turi išskirtinę progą pateikti savuosius klausimus apie prieštaringai vertinamas laidas, tiesos paieškas Lietuvoje bei kitus dalykus ir išgirsti atsakymą iš pirmų lūpų.

Savo klausimą K.Krivickui siųsti galite paspaudę čia (klausimai@15min.lt) arba užrašyti komentaruose.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis