20 metų reikėjo, dabar jau ne: Klaipėda atsisako mėlynųjų vėliavų

Klaipėdos paplūdimiuose nebeliks mėlynųjų vėliavų. Kokybę simbolizuojančios vėliavos kabodavo Smiltynėje ir II Melnragėje.
II Melnragėje iškabinus Mėlynąją vėliavą oficiali pradėtas vasaros sezonas Klaipėdos paplūdimiuose.
II Melnragėje iškabinus Mėlynąją vėliavą oficiali pradėtas vasaros sezonas Klaipėdos paplūdimiuose. / Aurelijos Jašinskienės/15min.lt nuotr.

Klaipėdos tarybos posėdyje tarybos narys Saulius Budinas siūlė į strateginį veiklos planą 2024-2026 metams įtraukti ir planą dalyvauti mėlynosios vėliavos programoje.

Klaipėda joje dalyvavo nuo 2001-ųjų. Tačiau naujoji uostamiesčio valdžia nusprendė verčiau investuoti į pačius paplūdimius.

„Jei mes siekiame būti ne vien pramoninis miestas, bet ir turizmą skatinantis miestas, tai Mėlynosios vėliavos statusas – ženklas rinktis būtent tokius miestus, kurie turi tokius paplūdimius“, – kalbėjo S.Budinas.

Klaipėdos miesto sav. nuotr./Mėlynoji vėliava
Klaipėdos miesto sav. nuotr./Mėlynoji vėliava

Dalyvavimas tokioje programoje Klaipėdai per metus kainuoja apie 10 tūkst. eurų.

Anot politiko, sprendimas nedalyvauti programoje – prastas ženklas turizmui. Jis akcentavo, kad paplūdimiams per artimiausius trejus metus bus išleista per 2 mln. eurų. S.Budinas atkreipė dėmesį, kad vien stebėjimo bokštelio sutvarkymas kainuoja apie 8 tūkst. eurų.

Kaip paaiškino Klaipėdos savivaldybės Strateginio planavimo skyriaus vedėja Indrė Butenienė, finansai bus nukreipiami į realų sutvarkymą.

„Mėlynos vėliavos išmetimas į pliažo šiukšlinę man tikrai neatrodo šiame etape logiškas“, – kalbėjo kitas tarybos narys konservatorius Andrius Petraitis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis