8 iš 10 šalies gyventojų pritaria azartinių lošimų reklamos draudimui

Aštuoni iš dešimties gyventojų pritartų visiškam azartinių lošimų reklamos draudimui Lietuvoje, rodo ketvirtadienį skelbiama Baltijos tyrimų/LRT apklausa.
Azartiniai žaidimai
Azartiniai žaidimai / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Jos duomenimis, 49 proc. gyventojų visiškai pritartų tokiam draudimui, o 31 proc. būtų greičiau linkę pritarti. 12 proc. greičiau nepritartų, 3 proc. nepritartų visiškai. 5 proc. respondentų neturėjo nuomonės šiuo klausimu arba į jį neatsakė.

Visiškam lošimų reklamos draudimui pritarė 86 proc. apklaustų moterų ir 72 proc. vyrų, taip pat po 82 proc. didmiesčių ir kitų miestų bei 75 proc. kaimiškų vietovių gyventojų.

Labiausiai draudimui linkę pritarti vyresni nei 50 metų gyventojai (84 proc.) bei uždirbantys iki 1,1 tūkst. eurų mėnesines pajamas (85 proc.).

Mažiausia pritariančiųjų dalis fiksuota tarp 18-29 amžiaus grupės respondentų (70 proc.).

Dažniausiai draudimui nepritarė užsieniečiai (32 proc.), respondentai su nebaigtu viduriniu išsilavinimu (30 proc.), besimokantis jaunimas (29 proc.), ūkininkai (22 proc.).

Bendra Lietuvos ir Didžiosios Britanijos rinkos ir visuomenės nuomonės tyrimų kompanijos „Baltijos tyrimai“ apklausa atlikta šių metų kovo 15–kovo 25 d, apklausus 1115 pilnamečių Lietuvos gyventojų.

Seimas kovą priėmė svarstyti Biudžeto ir finansų komiteto pirmininko Mindaugo Lingės ir grupės įvairių frakcijų parlamentarų pateiktas pataisas visiškai uždrausti azartinių lošimų reklamą. Toliau šias ir kitas pataisas Seimas svarstys balandžio 25-ąją, kai jas apsvarstys Biudžeto ir finansų komitetas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis