2021 03 09

A.Dulkys: imunitetą koronavirusui jau turi beveik 17 proc. gyventojų

Imunitetą koronavirusui (COVID-19) jau turi beveik 17 proc. šalies gyventojų, sako sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys.
Kaune atidarytas didžiausias šalyje vakcinacijos centras
Kaune atidarytas didžiausias šalyje vakcinacijos centras / Kauno miesto savivaldybės nuotr.

„Jei pažiūrėtume į Lietuvos imunizacijos procentą, jis jau siekia beveik 17 proc., pirma doze vakcinuota beveik 7,5 proc. gyventojų, antra doze – 3 proc., turintys antikūnų – 1 proc., ir persirgusieji – 5 proc., taip kad 17 proc. mūsų gyventojų jau turi imunizaciją“, – antradienį interviu Lietuvos radijui sakė A.Dulkys.

Ministras taip pat atmeta kritiką, kad vakcinacijos procesas vyksta per lėtai, kaupiasi vakcinos likučiai. A.Dulkio duomenimis, yra sunaudota per 90 proc. gautos vakcinos, o nepanaudotos vakcinos skaičius išauga gavus naujas siuntas.

„Sunaudota yra virš 90 proc. vakcinos, jei vakar rytą pasitikom su 328 tūkst. vakcinų dozių, visos jos buvo paskirstytos, centriniuose sandėliuose nieko nebuvo. Vakar pas mus atvyko papildoma vakcinų dozė, šiandien atvyks dar „AstraZenecos“ virš 30 tūkst., jeigu šiandien dieną kas nors užmestų akį į atvirus duomenis, kuriuos mes teikiam, vėl pamatys kažkokį likutį bet vakcinos turi iškeliauti po savo darbo vietas“, – kalbėjo ministras.

Paskutiniais pirmadienį skelbtais Statistikos departamento duomenimis, šiuo metu Lietuvoje viena arba dviem vakcinos dozėms paskiepyta 210 tūkst., arba 7,5 proc., Lietuvos gyventojų. Paskiepyta beveik trečdalis (apie 31 proc.) gyventojų, vyresnių nei 80 metų.

Šalyje naudojamos trys Europos vaistų agentūros (EVA) patvirtintos COVID-19 vakcinos: „Pfizer“ ir „BioNTech“, ir „Moderna“ bei „AstraZeneca“.

Jeigu jums kyla klausimų dėl COVID-19 vakcinos, siųskite juos mūsų redakcijai el. pašto adresu skiepai@15min.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis