2021 11 17

A.Dulkys žada, kad vakcinacijos skatinimo kampanijų dar bus

Sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys teigia, jog ministerija planuoja ateityje rengti vakcinacijos skatinimo kampanijas, tačiau praėjusią savaitę nutraukto reklamos pirkimo jis nekomentuoja.
Arūnas Dulkys
Arūnas Dulkys / LRVK/Laimos Penek nuotr.

„Informavimo kampanijų didesnių ir mažesnių buvo iki šiol ir visi viešieji pirkimai yra skelbiami atitinkamam puslapyje viešai (...) Konkrečiai dėl šito pirkimo, tai yra mūsų viešųjų pirkimų komisijos reikalas, tai aš nepakomentuosiu“, – po Vyriausybės posėdžio trečiadienį kalbėjo ministras.

Jis aiškino negalintis komentuoti konkretaus pirkimo, nes viešųjų pirkimų komisijos nariai yra pasirašę konfidencialumo pasižadėjimus.

Ministras pridūrė, kad taip užtikrinamas skaidrumas, o jis nedarantis jokio poveikio procedūroms, kurios labai griežtai reglamentuotos.

„Bet apskritai – taip, yra planuojama ir ateityje taip pat inicijuoti ir daryti konkursus ateityje. Kaip matome, keičiasi mūsų ir tikslai, dabar jau reikia galvoti ir apie pastiprinančiojo skiepo paskatinimą ir apskritai apie skiepų edukaciją. Neužmirškime, kad ir nuo gripo reikia skiepytis ir nuo kitų... Tai taip, kampanijų bus“, – sakė jis.

15min skelbė, kad Sveikatos apsaugos ministerija (SAM) penktadienį nutraukė vakcinacijos skatinimo reklamos kampanijos konkursą. Ministerija apie tai pranešė jo dalyviams, tačiau ne visuomenei.

15min pavyko gauti ministerijos raštą, paaiškinantį, dėl ko buvo nutrauktas konkursas. Iš jo matyti, kad dėl to kalta pati ministerija.

laiške aiškinama, kad COVID-19 vakcinacijos reklamos kampanijos projekto konkurso vertinimo komisija, vertindama dalyvių pasiūlymus, nustatė, kad COVID-19 vakcinacijos reklamos kampanijos projekto konkurso sąlygose buvo neaiškiai ir netiksliai suformuluotas antrojo kokybės kriterijaus pirmojo parametro „Pasiektos auditorijos dydis“ reikalavimas ir jį teikėjai suprato skirtingai, todėl pateikė tarpusavyje nepalyginamus pasiūlymus, kas nulėmė, jog perkančioji organizacija negali objektyviai įvertinti šio parametro ir apskaičiuoti konkurso dalyviams skiriamų balų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis