„Jeigu pajamos iš šios komercinės veiklos yra pervedamos į G.Nausėdos rinkimų kampanijos sąskaitą, ar asmenys, perkantys prekes, pateikia savo asmens kodą ir/arba turto ir pajamų deklaraciją, kaip yra reikalaujama pagal dabar galiojantį įstatymą? Bandant pirkti prekes, asmens duomenų nereikalaujama“, – feisbuke ketvirtadienį paskelbtame kreipimosi į VRK tekste klausia A.Maldeikienė.
G.Nausėdos štabo atstovai teigia, jog tai – privati iniciatyva, o kad ji atitiktų įstatymus atributikos pardavėjui bus sumokėta už politinės reklamos skleidimą. Anot jų, tai buvo suderinta su rinkimų komisija.
Ketvirtadienio popietę, netrukus po to, kai A.Maldeikienė paskelbė informaciją apie parduotuvę, interneto svetainė buvo išjungta nurodžius, kad ji yra tvarkoma.
Internetinėje parduotuvėje jega.lt buvo siūloma įsigyti puodelių, skėčių, vėliavėlių, marškinėlių ir kitokios atributikos su G.Nausėdos logotipu. Jų kaina siekė nuo kelių iki keliasdešimties eurų.
Internetinės parduotuvės kontaktuose nurodyta, kad jai vadovauja Jevgenijus Laursas. Tai yra G.Nausėdos komandoje dirbančio garsaus verslininko Ilja Laurso brolis.
J.Laursas BNS teigė, kad svetainė kol kas veikė testavimo režimu.
„Kiek žinau, dvi dienas paleidinėjo, bet dabar jis pridarytas. Rinkodara buvo tokia padaryta“, – sakė verslininkas ir iniciatyvą plačiau žadėjo pakomentuoti raštu.
G.Nausėdos rinkimų štabo atstovas spaudai Aistis Zabarauskas BNS sakė, kad su J.Laursu bus sudaroma sutartis dėl reklamos.
„Į mus kreipėsi verslininkas, siūlydamas padaryti politinės kampanijos suvenyrų su atributika kandidato. Mes aiškinomės, ką leidžia įstatymai, ko neleidžia, kreipėmės išaiškinimo į VRK ir atsižvelgdami į rekomendacijas, nusprendėme, kad mes pirksime reklaminį plotą tuose daiktuose, kuriais jis ketina prekiauti: maišeliai, kepuraitės, puodeliai. Tie daiktai mums tampa reklaminiais stendais mobiliaisiais, kur mes įsigyjame atitinkamai pažymėtą politinę reklamą“, – teigė A.Zabarauskas.
Jis pabrėžė, kad tolesniam procesui G.Nausėdos štabas įtakos neturi ir iš atributikos pajamų negauna, jos rinkodaroje nedalyvauja.
A.Zabarauskas neatskleidė, kokios bus sutarties sąlygos ir kiek G.Nausėda planuoja sumokėti už reklaminį plotą ant atributikos, motyvuodamas tuo, jog sutartis dar nėra pasirašyta.
Tiek J.Laursas, tiek A.Zabarauskas teigė, kad svetainė testavimo režimu veikė kelias dienas. Pasak A.Zabarausko, jei per tą laiką kas nors ir įsigijo atributikos, už ją verslininkui taip pat bus apmokėta kaip už politinę reklamą.