„Tai kompleksinė tema, apimanti ne tik mokymosi trukmę, bet ir ugdymo proceso formą, infrastruktūros galimybes. Sutarėme, kad ministerija surinks išsamesnę informaciją, kaip atskiros savivaldybės ir jose esančios mokyklos organizavo ugdymo procesą birželio mėnesį, kokia gerąja patirtimi galėtų pasidalyti, kokias mato didžiausias problemas ir sunkumus. Remiantis šia informacija, norime jau rugpjūčio mėnesiui priimti reikalingus sprendimus“, – BNS atsiųstame komentare cituojamas A.Monkevičius.
Mokslo metų trukmės klausimą ir situaciją dėl karštų orų ministras A.Monkevičius penktadienį Alantos technologijos ir verslo mokykloje, Molėtų rajone, aptarė su savivaldybių švietimo padalinių vadovais.
Praėjusią savaitę Seime vykusiame pasitarime dėl ugdymo proceso, kai dauguma Lietuvos mokyklų dėl rekordinių karščių trumpino pamokas, o kai kurios – stabdė ugdymo procesą, švietimo ministerijos atstovai žadėjo nustatyti, prie kokio karččio vaikai galėtų neiti į mokyklą.
Taip pat atsižvelgiant į klimato pokyčius, A.Monkevičius anksčiau teigė, kad reikia suplanuoti investicijas, jog ugdymo įstaigos būtų pritaikytos ir karštiems orams. Ministras yra sakęs, jog planuojant kitų metų biudžetą bus ieškoma lėšų oro kontrolės sistemų įsigijimui.
Pagal numatytus planus, šiemet mokslo metai pradinukams truko 35, vyresniems moksleiviams – 37 savaites. Prieš dvejus metus mokslo metai buvo trumpesni trimis savaitėmis.