2019 01 18

A.Monkevičui tapus ministru, jo žmona išėjo iš darbo ŠMSM pavaldžioje įstaigoje

Naujasis švietimo, mokslo ir sporto ministras Algirdas Monkevičius sako įkalbėjęs sutuoktinę, dirbusią vienoje iš Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai (ŠMSM) pavaldžių įstaigų, išeiti iš darbo. Ministras sakė šitaip norįs išvengti interesų konfliktų regimybės.
Algirdas Monkevičius
Algirdas Monkevičius / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Jovita Monkevičienė dirbo Nacionalinės mokyklų vertinimo agentūros (NMVA) Pedagogų vertinimo skyriaus vedėja, ji yra buvusi šios įstaigos viešųjų pirkimų komisijos narė.

Su laikinai Švietimo, mokslo ir sporto ministerijai vadovavusiu susisiekimo ministru Roku Masiuliu penktadienį A.Monkevičius aptarė šiuo metu atliekamą 17-kos Švietimo ministerijai pavaldžių įstaigų auditą.

NMVA yra viena iš audituojamų įstaigų.

„Apsisprendžiau eiti tokiu keliu, teko įkalbėti žmoną palikti šias pareigas. Dar nebuvau ministru, dar nepasirašė prezidentė dekreto, ji jau buvo pateikusi prašymą iš tų pareigų išeiti“, – žurnalistams penktadienį sakė A.Monkevičius.

„Reikėjo, nieko nepadarysi. Visuomenė turi pasitikėt, negalima šitaip, o jūs turit mus kontroliuot“, – teigė A.Monkevičius, paklaustas, ar ne per griežtas sprendimas žmonai trauktis iš darbo.

„Žiauru“, – juokaudamas replikavo susisiekimo ministras R.Masiulis.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Rokas Masiulis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Rokas Masiulis

Pasak jo, praėjusių metų pabaigoje abiejų ministerijų auditorių pajėgomis atliekamas pavaldžių įstaigų auditas bus baigtas per du mėnesius.

„Auditas po truputį įsibėgėja, dirbame ties viešaisiais pirkimais, analizuojame nepotizmo situaciją, susijusių asmenų buvimą, nagrinėjame, kaip vykdomi viešieji pirkimai, ar pakankamai konkurencijos tuose pirkimuose yra“, – teigė R.Masiulis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis