Žiniasklaidai išplatintame pranešime rašoma, kad tai yra reakcija į balandžio mėnesį VRK pradėtą formuoti praktiką, kad sąnaudos, patiriamos rinkimų kampanijos metu politinei partijai įdarbinant naujų darbuotojų, laikytinos rinkimų kampanijos išlaidomis ir turi būti atitinkamai apskaitomos ir dengiamos iš specialiosios rinkimų sąskaitos.
„Kaip matyti iš portalo www.rekvizitai.vz.lt duomenų, Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai laikotarpyje iki 2016 m. Seimo rinkimų kampanijos turėjo iki 30 darbuotojų. Tuo metu rinkimų kampanijos laikotarpiu darbuotojų skaičius buvo išaugęs iki 37 darbuotojų, o po Seimo rinkimų staiga krito ir 2016-ųjų lapkričio mėnesio pabaigoje sudarė tik 23 darbuotojus, o 2017-ųjų pradžioje – vos 17 darbuotojų.
Šios aplinkybės rodo, kad dalis TS-LKD darbuotojų buvo įdarbinti būtent ruošiantis rinkimams, kuriems pasibaigus dalies darbuotojų paslaugų buvo atsisakyta. TS-LKD pateiktose ataskaitose matyti, kad politinės kampanijos finansavimo ataskaitos III dalies (Politinės kampanijos išlaidos) 6 eilutėje nurodytos nulinės išlaidos, o 7 eilutės suma (apie 18 tūkst. eurų) nėra pakankama suma 10–15 žmonių darbo užmokesčiui apmokėti politinės kampanijos laikotarpiu“, – sakė Seimo Teisės ir teisėtvarkos komiteto pirmininkė A.Širinskienė.
Atsižvelgdama į aukščiau nurodytas aplinkybes Lietuvos valstiečių ir žaliųjų sąjunga prašo VRK įvertinti, ar TS-LKD tinkamai deklaravo savo politinės kampanijos laikotarpiu samdytų ir vėliau atleistų darbuotojų išlaidas, o nustačius, kad galimi sisteminiai išlaidų deklaravimo tvarkos pažeidimai, analogiškai patikrinti kitų politinių partijų – 2016 metų rinkimų į Seimą dalyvių – politinių kampanijų finansavimo ataskaitas, vertinant jas 2016 metų turimų darbuotojų skaičiaus ir 2018 m. balandžio 10 d. Vyriausiosios rinkimų komisijos sprendimu suformuotos praktikos kontekste.