2023 01 26 /2023 01 27

A.Tapinas inicijuoja kampaniją „Viso, Visvaldai“, V.Matijošaitis pasipiktinęs, stebėti žada ir VRK

Visuomenininkas Andrius Tapinas paskelbė pradedąs naują kampaniją – „Viso, Visvaldai“. Jos tikslas, kaip galima suprasti iš įrašo feisbuke, kad Kaunas nepasirinktų dabartinio mero Visvaldo Matijošaičio dar vienai kadencijai. Meras atkerta, kad viską daro tinkamai, tiesiog tapo kažkam sostinėje rakštimi. Kritikai sako, kad tokia kampanija gali pažeisti įstatymą. Stebėti situaciją žada ir VRK.
Andrius Tapinas ir Visvaldas Matijošaitis
Andrius Tapinas ir Visvaldas Matijošaitis / 15min nuotr.

Kaip rašo A.Tapinas, miestų merų rinkimas yra pačių miestiečių reikalas, jie gali „išsirinkti šiek tiek teistą, o gal šiek tiek keistą“. Arba – šiek tiek korumpuotą arba tą, kuris susitemps į savivaldybę savo vaikus ir gyvenimo drauges.

„Bet šiemet yra viena išimtis – Kaunas gali išsirinkti žmogų, kuris padeda priešui veikti prieš Ukrainą ir kartu prieš Lietuvos valstybę. Kuris net nesiruošia nutraukti savo verslo rusijoje, semia kruviną pelną ir rašistams mokamais mokesčiais remia okupantų armiją.

Ir čia jau yra bendras reikalas. Kaunas yra mūsų Bostonas ir Liverpulis, Kaunas yra Kalanta ir Žalgiris. Kaunas yra patriotizmas, laisvė ir pasipriešinimas. Aš atsisakau tikėti, kad Kaunas be kovos atsiguls po kruvino caro kojomis. (...)

Bet ir prieš pradedant kampaniją prieš Tomaševskį visi sakė – nieko jums nepavyks, o mes tada sakėm: „įvertinkim rinkimų naktį“. Ir mes buvom teisūs. Mes nugalėjom. Visi kartu.

Ir dabar sužinosim tik padarę. Kartu su jumis. Kampaniją, skirtą pasakyti „Viso, Visvaldai“. Jauskis nejaukiai, kai tavo nepotizmas, korupciniai ryšiai ir tyčiojantis iš Ukrainos uždirbti kruvini rubliai bus viešinami ir viešinami visais įmanomais kanalais“, – rašo A.Tapinas feisbuke.

Anot A.Tapino, kiekvienas kaunietis galės apsispręsti, kas jam svarbiau.

„Mes kviesime Visvaldą diskutuoti, skirsime jo pozicijai vietos laikraščiuose ir straipsniuose, raginsime visus būtinai ateiti į rinkimus kovo 5 dieną ir atiduoti savo balsą už bet kurį kandidatą, kuris nespjauna skrepliais į laisvę ir demokratiją arba tiesiog nupiešti biuletenyje tą dalyką, kurį Visvaldas deda ant Ukrainos kovos.

Viso, Visvaldai? Kas žino, kaip šitie žodžiai nuskambės po rinkimų su jūsų visų pagalba. Nes nepabandęs nežinosi. Ir gailėsiesi, kad nepabandei“, – skambiai teigia A.Tapinas.

Meras atkerta: kai kam tapom rakštim

15min kreipėsi komentaro į Kauno mero V.Matijošaičio komandą.

Jis toks: „Sprendimas dėl verslo Rusijoje nepasikeitęs. Taškas. Visos provokacijos, melas apie tai – vilkina ir trukdo užbaigti šį procesą.

Kieno pusėje tarnauja samdiniai su savo propaganda, tegul žmonės nusprendžia patys. Viskas čia ne dėl verslų, o tik dėl Kauno mero pareigų.

Suprantu, kad už tuos pokyčius, kurių su komanda pasiekėme Kaune, kai kam sostinėje tapom rakštimi.“

Šaukiasi VRK

Į tokią kampaniją jau sureagavo ir kai kurie politikai. Kritikai sako, kad A.Tapinas gali pažeisti įstatymą dėl rinkimų kampanijos.

Agnė Širinskienė feisbuke skelbia, kad Vyriausioji rinkimų komisija turėtų susidomėti, kadangi „ne rinkimų kampanijos dalyvis, juridinis asmuo, pradeda rinkti aukas ir skleis neigiamą politinę reklamą, kuria sieks daryti įtaką rinkimų eigai“.

Žada stebėti

Vyriausioji rinkimų komisijos (VRK) atstovė Indrė Ramanavičienė teigė, kad komisija matė šią viešojoje erdvėje paskleistą informaciją.

„Taip pat vakar gautas vieno politinės kampanijos dalyvio atstovo pranešimas (užklausa) dėl šios socialinėje erdvėje paskleistos informacijos. VRK stebi situaciją ir kolegialiai spręs, ar pasidomėti šiuo atveju detaliau.

Dėl šios priežasties nuo galimų išankstinių šios situacijos vertinimų norėtume susilaikyti“, – taip situaciją komentavo VRK atstovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis